Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 10.03.2010 DEL II
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-03-2010 11:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Arghhhh....

www.thai-dk.dk/penfoto/15/Stakkelsbd022.jpg

Vejret blev jo ikke en skid bedre, vandet sank godt nok en meters penge, men bølgerne gjorde at der faktisk
ikke var nogen forskel rasenderasende

Folk har vadet forbi båden og rystet venligt på hovedet, idioten prøver gudhjælpemig at tømme båden for vand. For fanden en ulige kamp, der ikke er slut endnu kat

Men jeg gik igang med at tømme båden for sand, den er fyldt helt op til halsen den gamle tøs, så det var et stort
arbejde. Men færdig blev jeg ikke, jeg havde ikke spist noget som helst, og kunne efterhånden godt mærke det. Så jeg
måtte lige stjæle en pause, og så ellers fortsætte Sad

Nu er det så spændende hvor slemt vejret bliver i nat, for nu er båden jo blevet en anelse lettere og meget mere bevægelig. Men
jeg håber det bedste. Min plan om at køre til Nathon blev ikke til noget, jeg kunne simpelthen ikke gå herfra før jeg havde forsøgt at gøre et eller andet, så det må jeg gøre i morgen. Båden er nu fortøjret til nogle træer og et par palmer, så hun render ingen vegne.

www.thai-dk.dk/penfoto/15/Stakkelsbd023.jpgwww.thai-dk.dk/penfoto/15/Stakkelsbd025.jpg

Det værste der kan ske, og som nok sker, er at hun bliver bordfyldt med sand, selvfølgelig ikke smart, men så ved jeg da at hun ikke bliver taget af vandet godag

Men sikke en dag....

Jeg har tømt den ene spand efter den anden, med sand eller vand i jeg ved ikke hvor mange timer. Jeg er ikke færdig og er ked af det, men for hulen hvor naturen er stærk. Lille mig har sgu ikke en kinamands chance her...

Sank spørger til motoren, og ja hvad med den??

Er jeg uheldig, kommer der en ordentlig røvtur i nat der kaster rundt med båden. Sker det, mister jeg motoren helt!! Men den vil heldigvis ligge på lavt vand så den er til at få fat i. Så lidt positivt er det da kat

www.thai-dk.dk/penfoto/15/Stakkelsbd013.jpg

Jeg er så overmandet af det her at jeg på en måde har opgivet!! Men det er kun her og nu, for selvfølgelig kan jeg ikke lade noget
ske med båden. Så jeg har tænkt mig at overholde den aftale jeg har med Islander, og hvis det går efter planen, som jeg håber godag gør vi Condom Bar usikker skaal

Så kan tankerne vel blive flyttet lidt fra katastrofen, gu ka de ej, men for hulen, hvad kan jeg gøre ???

Jeg er alligevel nødt til at tage til Lamai, mobilen er jo druknet, og jeg skal have en ny griner
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-03-2010 02:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 203
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

op med humøret godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 107,051,626 Unikke besøg | jQ Blog