Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 12.03.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2010 01:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

12.03.2010

Godmorgen Dagbog.

Sikke et dybt hul jeg faldt i, æv hvor det hele var noget møg syntes jeg.

www.thai-dk.dk/penfoto/15/Efterveer009.jpg

Dagen blev brugt på at gå frem og tilbage på stranden og beklage mig over bådens tilstand, stadig halvt fyldt med sand. Og at masterne er knækket giver det sidste der viser en båd der har fået tæv, men den ligger i det mindste sikkert på land.
Værre er det gået de 5 andre der er gået helt ned, en falangbåd bag fiskeshoppen er blev slået til pindebrænde og kan ikke bruges til noget fornuftigt, så lidt heldig er jeg da!!

Men jeg syntes ikke det var morsomt i går og i forgårs, jeg var og er meget ærgelig over at have mistet alt mit fiskegrej. Ja det er kun penge, men de penge det var købt for havde på en eller anden måde betydning for mig. For de penge. havde jeg kun i kraft af at jeg havde solgt alt det jeg kunne inden jeg rejste herud. Så det var resterne af mit danske liv der forsvandt der??

www.thai-dk.dk/penfoto/15/Efterveer002.jpg

Men en ting lykkedes da, og det var byturen med Islander. Jeg blev alvorligt beruset efter en masse Jack Coke og blev lidt mere rolig. Sanks ord om at kigge på Bambier blev benyttet, men den lille havheks til Bambi har smækket døren i hovedet på mig??

Siddende der godt beruset med lyst til lidt selskab, blev jeg sgu lidt irriteret over at alle pigerne ikke ville/måtte røre mig. Selv Patt hentede en pige ind fra en anden bar, men det virkede alt for opstillet til mig, så hun blev sendt væk igen. sig mig har jeg et stempel i panden eller hvad??

June like you very very much..

Det var beskeden jeg fik hele aftenen, pigerne var søde og snakkesalige nok, men dertil og ikke længere. Så jeg skal vist lige snakke lidt med Bambi når hun kommer tilbage igen!!

Men som sagt lavede jeg intet i går udover at gå frustreret frem og tilbage på stranden, jeg kunne simpelthen ikke tage mig sammen til at lave noget. Forsøg på at læse en bog kiksede osse, i det hele taget en meget lang dum dag der blev brugt på ingenting.

Den eneste gang jeg var ude af huset, var da jeg kørte ind til Janniks kone for at få telefonnummereret til ham. Telefonen var jo druknet og havde taget alle nummerene med sig, lidt træls at funktionen, gem på simkort ikke virker. Så jeg har ingen numre mere, det er også gået galt !!

Men jeg må tage mig sammen idag og få de sidste 3 tons sand ud af båden, og få ryddet op omkring båden. Stranden som i kan se, kunne også godt bruge en kærlig hånd med alt det der er skyllet op.

Det ser sgu lidt umuligt ud alt sammen lige nu syntes jeg??

Men jeg må stramme mig lidt op, Islander tager jo videre i morgen til CM. Så vi har aftalt en sidste aften i byen, denne gang lidt mere ædru og selskabelig:-O
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jesperfrb
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2010 04:41

Bruger

Antal indlæg: 176
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Trist at læse om båden, og alle de ulykker der er sket!
Men hold modet oppe!ølkrus
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 107,043,762 Unikke besøg | jQ Blog