Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 14.03.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2010 02:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

14.03.2010

Godmorgen Dagbog.

Nej hvad er nu det for noget med at trække sig tilbage ??

Det skulle da lige være bagdelen for ikke at rende ind i eventuelle faderskabssager griner

Nej, jeg er bare nødt til at få samling på tingene her, det er jo ikke helt gået som det skulle vel??

Så det er såmænd 'kun' arbejdsro jeg behøver, og det gik også rigtig godt i går. Ryggen duede ikke til at blive krøllet sammen nede i båden, så jeg brugte tiden fornuftigt på stranden i stedet. 7 timer i alt brugte jeg på at rense halvdelen, føj hvor er der meget skrammel ude i vandet!!

www.thai-dk.dk/penfoto/15/Mgbeskidtstrand007.jpg

Igen er det bleer og alt godt fra toiletter og baderum der flyder rundt som en tyk suppe, og vandet er mørkt af affald over det hele. Utroligt som stormvejr kan finde alt det affald og smide det op på stranden, og denne gang er der også spildolie på stranden. Meget kedeligt at se alle de olie pletter der spreder sig langs stranden, nogen har udnyttet vejret til at tømme nogle tanke for olie, og tænker ikke på naturen??

De små bølger som gør rengøringen til en fornøjelse fordi de sagte skvulper i vandkanten, er i dag lortebrunt vand. Føj for fanden hvor er det beskidt, og fortæller noget om den kolossale forurening der bliver tydelig under og efter en storm. Man kan se en brun !! ring om Samui på Google Earth, så beskidt og forurenet er her ??

www.thai-dk.dk/penfoto/15/Mgbeskidtstrand006-1.jpgwww.thai-dk.dk/penfoto/15/Mgbeskidtstrand007-1.jpg

Men jeg er nødt til at forsøge at blive færdig med at tage sand ud af båden i dag, der skulle komme et stormvejr igen fra i morgen aften og 4 dage frem. Og det ville sgu være kedeligt hvis der skete mere skade end der er, men hvis det ikke går, har jeg seriøst overvejet at hyre et par gutter til projektet. Det kan ikke være så dyrt igen, men nu ser jeg lige hvad ryggen siger til det??

En anden grund til at hyre folk er at båden så er helt tom, for den forbandede Ali Baba fætter, kredser om båden. Her mens jeg gik og ordnede strand til morgen, kom han sejlende ganske langsomt hen mod båden. Nu er det ikke så længe siden at han prøvede at stjæle et af mine ankre, så jeg var opmærksom.

Men den fætter er kold som jordbæris, selv om jeg står og kigger direkte på ham, lægger han sig 3 meter væk fra båden, og lader som om han laver noget andet. Sidste gang da han prøvede at stjæle ankeret, sad han med tovværket bag ryggen i nok 20 minutter inden han droppede det og forsvandt. Men for hulen hvor er jeg træt af ham, i dag slap jeg af med ham fordi jeg hentede mit kamera, og tog nogle billeder.

Nu behøver han jo ikke få at vide at det er fordi jeg ikke kan se så langt vel :-O Men han forsvandt da han så mig tage billeder, nu gemmer jeg dem til jeg en dag bliver rigtig træt af ham, og går til politiet!!

Og så er jeg altså lidt betænkelig over Islanders tavshed, han havde planmæssig afgang Søndag til Chiang Mai på et eller andet tidspunkt af dagen. Vores aftale Lørdag aften kunne han ikke overholde, og jeg har intet hørt fra ham endnu. Så skriv lige at du er kommet sikkert frem Islander.....

Så jeg har ikke så meget at fortælle efter den lange dag på stranden, udover at det i går var kamp varmt og solen gjorde sit for at få mig til at ligne en friturestegt kylling :-O

Det skulle lige være hvis i har lyst til at se billeder fra Bali hvor Jörg og Santi er, han sendte en mail i Fredags og fortalte han var blevet gift igen ?? Skøre fyr :-)
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.33 sekunder | 107,053,790 Unikke besøg | jQ Blog