Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 05.05.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 02:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

05.05.2010

Godmorgen Dagbog.

Jubiie........ Endnu en dag uden arbejde :-O

Ja det vil altså sige uden stranden medregnet, for det var dælme et stort arbejde i går. Mr.Positiv snakkede om liggestole og lignende som fik mig til at prøve at få stranden 'strøget'' som man ser på billeder. Så et par søm blev banket i noget træ der var drevet i land i stormen, og turen frem og tilbage med det her træ begyndte.

Og ja det bliver en flot strand når man gør det, men for hulen det er hårdt når 'min' strand er så lang som den er. Men jeg har det nu med i mine overvejelser som jeg har gået rundt og spekuleret på.

Senere på dagen begyndte naboen at rense deres strand, beliggende midt mellem mig og en tysker der er begyndt også er begyndt at rense stranden, så det ikke særligt pænt ud på deres stykke. Så jeg tænkte faktisk på om det var som et pres at 'min' strand var så flot som den var i går ??

Hvis det er tilfældet lykkedes missionen 100 %, for det eneste jeg ønsker med det min rengøring, er at bare 1 opdager hvor flot der kan blive ved lidt rengøring og gør noget ved det!!

Nå, som i kan regne ud hvis i har læst 2 afsnit af dagbogen, ventede der mig en tur på sofaen bagefter. Og selv om jeg skriver at jeg er afklaret med at skulle ligge ned i tide og utide, skal i ikke tro mig. For det piner mig sgu at jeg ikke kan få lavet tingene i det tempo jeg er vant til, og det irriterer mig stadig. Men jeg forsøger at hjælpe mig selv ved at fortælle mig, at jeg ikke er beskyttet af stærke smertestillende piller mere, og det hjælper lidt på sagerne!!

Planlægningen var perfekt, for Conny og Markus ville komme forbi på et tidspunkt, uden at give et mere nøjagtigt tidspunkt. Så jeg lå der i de fugtige 31 grader og led lidt mens jeg ventede. Vejret som jeg fortalte om gav lidt regn tidligt på morgenen, så her var fugtigt og ikke til at slibe. Men måske skulle jeg som Sank siger, gå over til vådslibning, fordi det er pænere.

Men der gik et par timer uden jeg hørte noget fra dem, så jeg nåede ud at spise og i Tesco inden de kom. Og pludselig var de her, og blev hele eftermiddagen. For at mindske forvirringen om hvor jeg bor, havde vi aftalt at jeg stillede mig ud på vejen så det var nemmere at finde mig.

Og stående der, spejdende efter dem kom min nye veninde sørme forbi og hilste og smilte da hun kørte forbi. Herlig oplevelse, der blev bedre da jeg fik en sms 20 minutter senere der spurgte om jeg var okay. Så vi fik sludret lidt om løst og fast, især min invitation fra Patt om at komme til fødselsdag i baren i aften. Bambi kommer tilbage fra skovbunden og ifølge Patt, har hun savnet mig, og står til min disposition .

Da hun sagde det i går, gik jeg lidt i selvsving og fik endnu en gang sagt at jeg ikke var interesseret i hende. Men den siver ikke helt ind kan jeg høre, så nu har jeg aftalt med Da, at hun går med mig ned til baren i aften. Det er åbenbart ikke nok at sige nej tak til Patt alene, ifølge Da, skal Bambi også være til stede når jeg siger nej tak. så det har jeg planer om at gøre i aften og samtidig vise dem at jeg har en dame.

Men jeg er stadig usikker på om de forstår det, men jeg ber sgu til Buddha om at få overstået de gnidninger der måtte være !!
Dagen i dag ser ud som i går, lidt regn for en halv time siden og nu tunge skyer over øen. Så det er usikkert om jeg får lavet noget i det vejr??
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 03:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3628
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

stakles dig du har store problemer med de tøser Grin

måske lærer du det en dag driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 03:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Personlige angreb på grund af utilfredshed med hyren accepteres ikkegriner

Og for hulen jeg hygger mig, tænk at lille mig skal belønnes med så mange dejlige piger at kigge påmusic

Og søde er de altsågodag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 08:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Shock yindee da vores Pensionist mest ligger på langs godag kan det være du skal få lavet et skilt på den pæne strand ( på thai ) ? Pas på ? Sexuhyre griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 08:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Øj......

Jeg syntes i er efter mig du er Sank Angry

Hun syntes slet ikke jeg ligner et uhyre selv om det korte hår har det med at stritte de forkerte steder Grin
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 09:08



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

pensionisten skrev:
Øj......

Jeg syntes i er efter mig du er Sank Angry

Hun syntes slet ikke jeg ligner et uhyre selv om det korte hår har det med at stritte de forkerte steder Grin


Det skal du ikke være ked af pensionist, sank er også altid efter mig. Jeg tror det er fordi han er så misundelig over han ikke ser så godt ud som vi gørskaaldriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 09:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Man lider da ikke af mindreværdskomplekser vel.....grinergrinerskaal

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 09:34



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

lindyras skrev:
Man lider da ikke af mindreværdskomplekser vel.....grinergrinerskaal

lindy


Nej nej lindy, det behøver man ikke når man har set sankskaaldriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 12:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Og straks blev stemningen meget hyggeligere skaal

Står det virkelig så slemt til med Sank den stakkel?? Så er jeg lidt glad på hans vegne at han ikke har set hvor godt JEG ser uddriller

Det lykkedes dig ikke Sank at få mig til at gå ned med mindreværdskomplekser eller dårlige nerver, nu har jeg jo ligefrem støtte her på siden. Men jeg er sikker på at når du får tørret ruststøvet og leverpostejen fra igår af brillerne, indser at vi da alle ligner svigermors drøm grinermusic

Tju hej hvor det går GrinThumb
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 14:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked I har ikke set min gode VEN jsh griner og yindee sender jo Rapporter ud ? om opførsel og det er muligt vi skal bede om foto Shock gerne i Arbejde driller ikke jsh ? han møder kun Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 14:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Pensionist

du må til at lave en stærk rive 1 meter bred
så går det lidt hurtigere med at rense stranden

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 16:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Når I er færdige med at prøve at genere hinanden, så kan hverken sank eller jsh sige at de arbejder eller har arbejdet, de er og har været jo gået ind til den " evige hvile ) inden for staten.

Hvem der er kønnest ????? pensionisten og yindee har jeg ikke set, så det kan jeg ikke udtale mig om, og jsh og sank har da vist ikke så meget at sige hinanden på.


driller driller

og så alligevel, I er da dejlige alle 4.

Til Pensionisten, pas nu på med at konfrontere de damer med hinanden, du risikerer de river hovedet af hinanden hi hi hi

skønt når der er rift om " strandløven " ha ´en god dag

skaal hej Grin music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jesperfrb
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-05-2010 17:13

Bruger

Antal indlæg: 176
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Hej pensionisten.

Takker endnu engang for dagbogen!
Er først kommet på nettet nu, men det har da været underholdende at læse for de sidst par dagemusic

Tak for billederne, hvis det er det samme tempel, har det godt nok fået vokseværk. Men mon ikke det er!Thumb

Glæder mig til fremtidens underholdning!
Keep up the good work!hej
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2010 02:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Min gamle nu afdøde morfar sagde altid, penge og skønhed kan de sgu ikke knalde mig i!! Den har jeg taget til mig og syns jeg er meget pænere end alle andre, især Sank griner

Til Jesper vil jeg sige at jeg ikke er helt så sikker når du skriver som du gør, så jeg er nødt til at køre en tur op til det lille tempel jeg tog billeder af oppe på bjerget i stedet. Men det passer mig nu fint, så ingen problemer.

Og ingen afrevne hoveder Lillemand, men tæt på griner
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2010 08:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Har Har bare fordi nogen nu siger Hansom mand ? skal du jo ikke tro på alt :P
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2010 12:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Nu troede jeg lige at jeg så herre godt ud, og så vågner Sank og skyder mig i sænkked

Jeg er sikker på de er meget ærlige og ikke kunne finde på at lyve eller være uærlige. for lige meget hvem jeg snakker med af pigerne, har de det bedste hjerte i Thailand godaggodag

Så jeg beholder førertrøjen på indtil du kan komme med noget bedre nørd
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2010 15:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

music Ja jeg vil tro at yindee snart sender en side 9 mand ud Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2010 17:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1737
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

du kan se ugens mand her Grin

http://media.gian..._super.jpg
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2010 18:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja det ligner sank meget godt må man sige.music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-05-2010 04:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Der har du gjort et godt stykke arbejde IT, jeg tror det er det nærmeste vi kommer et billede af Sank driller
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 107,552,600 Unikke besøg | jQ Blog