Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thai Pas
Zaxon
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-08-2010 18:48

Bruger

Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 29.07.10
 Status: Offline

Hej Alle

Som så mange andre der er gift med en Thai kone så er jeg rendt ind i et kommende problem med hensyn til min kones skole.

De vil fremover have at alle elever skal rejse i industriferien alså et sted mellem uge 26-31.

det betyder jo at vi skal spare dobbelt så mange penge op hvis vi vil et smut til Thailand næste år.

i den forbindelse har jeg et par spørgsmål

1.Hvilke flyselskaber kan min kone rejse med nu hvor hun har et Thai pas med shengen opholdstilladelse. for hun kan vel ikke rejse med Emirantes via Dubai eller Tyrkish airlines. da de ikke ligger i Shengen ?

2.Hvordan booker vi de billigste billetter i sommerferien og hvornår skal man begynde og booke dem for at få dem til en nogenlunde fornuftig pris ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-08-2010 20:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Zaxon skrev:
Hej Alle

Som så mange andre der er gift med en Thai kone så er jeg rendt ind i et kommende problem med hensyn til min kones skole.

De vil fremover have at alle elever skal rejse i industriferien alså et sted mellem uge 26-31.

det betyder jo at vi skal spare dobbelt så mange penge op hvis vi vil et smut til Thailand næste år.

i den forbindelse har jeg et par spørgsmål

1.Hvilke flyselskaber kan min kone rejse med nu hvor hun har et Thai pas med shengen opholdstilladelse. for hun kan vel ikke rejse med Emirantes via Dubai eller Tyrkish airlines. da de ikke ligger i Shengen ?

2.Hvordan booker vi de billigste billetter i sommerferien og hvornår skal man begynde og booke dem for at få dem til en nogenlunde fornuftig pris ?





davser

jamen selvfølgelig kan hun rejse med de selskaber,
hun skal jo kun mellemlande,og kommer jo ikke ud af lufthavnen.
Så derfor kan hun rejse

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2010 02:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Zaxon skrev:
Hvordan booker vi de billigste billetter i sommerferien og hvornår skal man begynde og booke dem for at få dem til en nogenlunde fornuftig pris


hej min datter har lige været her på ferie i industriferien de købte deres billetter for 8 mdr siden og gav 5100 kr. pr stk. det var med thai air , de fandt deres billetter på nettet

fik også besøg af min bror,s kønne datter hun gav 8000 kr ved thai air købte billet 14 før hun skulle af sted

så køb i god tid

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
emil
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2010 07:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 166
Tilmeldt: 30.01.10
 Status: Offline

har købt biletter hos QT rejser flere gange de finder altid de billigste pris på rejsen

Rejser til hele verden




QT rejser er et rejsebureau, der hovedsagligt opererer via Internettet og ved telefonisk bestilling.
Vi formidler flybilletter med rutefly til konkurrencedygtige priser. Derudover kan vi levere pakke- og/eller grupperejser (privat og erhverv) samt rejseforsikringer og andre rejseserviceydelser for at fuldende en god rejse. Vores tekniske arrangører der i blandt Profil Rejser (nr. 287) er medlemmer af rejsegarantifonden.

Vi har mere end 10 års erfaring indenfor rejsebranchen og ved hvad der skal til for at skabe en god rejseoplevelse hvad enten denne er af privat eller erhvervsmæssig karakter.

Rejseoplevelsen starter allerede når man skal booke sin billet eller arrangere sin rejse. Den service og behandling man får af sit rejsebureau sætter sit første præg på din rejse. For os er det vigtigt at du starter din rejse med en god oplevelse. Derfor gør vi vores bedste for at yde en god og personlig service når du vælger at booke din rejse hos os.

Vi kan kontaktes på: tlf.: +45 7242 1808 eller via e-mail på adressen: [mail][/mail]
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Prime Minister Srettha Thavisin Ousted From Office by Constitutional Court Nyheder på andre sprog 1 14-08-2024 17:09
Lyngby Thai Festival, lørdag den 24. august 2024 Udenfor Thailand 1 22-07-2024 08:51
Thai Airways...Smilet er falmet...... Flyselskaber 1 20-07-2024 09:25
Thai Festival 2024 i København Udenfor Thailand 6 09-07-2024 11:36
Danish expat witnessed his Thai wife’s murder Nyheder på andre sprog 31 23-06-2024 14:53

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.35 sekunder | 112,078,413 Unikke besøg | jQ Blog