Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thailand: Når kvinder er mænd
pirat
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2010 05:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

her er lidt guf til pigerne

www.thai-dk.dk/uploads/ggim.jpg


Ladyboys i overdådige kostumer giver den som kvinder i ”Simons Cabaret” - en institution på Phuket.

De kan da ikke være mænd alle sammen,« spørger min sidemand i teatersalen måbende efter et kvarters cabaretshow i hæsblæsende tempo. Oppe på scenen har den ene feminine sanger efter den anden på spektakulær vis sunget og danset sig igennem en håndfuld globale og klassiske hits akkompagneret af overdådigt påklædte ”korpiger” og letpåklædte dansere.

Jo, den er god nok. Alle optrædende i det kendte show ”Simons Cabarat” er mænd - eller ladyboys, som de hedder i Thailand.

De op mod 40 medvirkende er unge thai mænd, som af al magt forsøger at ligne kvinder. Kropsbehåringen er fjernet, sminken er trukket skarpt op, og mange har fået indopereret bryster.

Illusionen er næsten perfekt, og det skyldes ikke mindst de opulente kostumer, som fremhæver det feminine og skjuler det maskuline. Desuden er der ingen af de medvirkende ladyboys, der selv synger. De mimer, så man kun hører de lyse stemmer. Nogle mestrer i øvrigt den kunst bedre end andre.

De mandlige træk
Efterhånden går der sport i at spotte de mandlige træk, der afslører bedraget på scenen. Lidt for store fødder og brede skuldre afslører en del af de optrædende, men mange ligner forbavsende godt.

Salen er godt fyldt op, og man hører både russisk, fransk, japansk og italiensk på tilskuerpladserne. Sådan har det været i de seneste mange år. ”Simons Cabaret” er en institution på Phuket, og der er to forestillinger de fleste aftener året rundt.

Nogle begejstres over glimmeret, den overdådige scenografi og den bastante lyd. Andre finder showet en smule slidt, lidt for vovet og temmelig forudsigeligt.

Showet varer fem kvarter, og mere kan det ikke bære. Bagefter stiller de optrædende ladyboys op til fotografering med turisterne. Det koster, så hav nogle hundrede baht klar, hvis du vil fotograferes med en mand, der ligner en kvinde.

http://jp.dk/rejs...178824.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2010 05:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja de er kønne, man forundres. Har du selv set en af deres forestillinger?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2010 07:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

freja skrev:
Ja de er kønne, man forundres. Har du selv set en af deres forestillinger?


Mødte for nogle måneder siden, i en bus, en ung mandlig turist, som insisterede på, at han ikke kunne se forskel på ladyboys og kvinder.

Jeg orkede ikke at gå ind i det, fyren var lige kommet til Thailand tre dage før, så han VIDSTE bare ALT :-D

Men man kan se forskellen på den maniske pillen ved eget hår, den fuldstændigt karrikatur agtige måde de sidder på, går på, og så videre.

Katoys, som de kaldes på thai, er ofte nogle skrækkelige skæbner.

Forestil jeg lige de tøjstativer, når de bliver 60.

Men der er ladyboys, som klarer sig rimeligt.

I et af BIG C centrene i Pattaya, havde pengetransfer firmaet Western Union en Ladyboy til at passe kontanterne.

Og i min favorit Fodbold restaurant /bar i Soi Diana Inn , er en af servitricerne en ladyboy.

Han rører ikke gæsterne, de rører ikke ham. Sidst jeg var der, havde han fået en anden uniform på, gad vide, om han var blevet forfremmet?

På Nat markedet i Udon Thani er der en ladyboy, som driver et parfumeri. Kvinder elsker ofte ladyboys, som kvinder i DK elsker bøsser.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2010 10:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3639
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ak ja de kære små Katoys

de laver nogle gode cabaretshow har set flere af dem indere

sjovt nok er de meget populære blandt kvinder om de ser sig selv i dem måske Grin

kommer du i en thai skolegård vil du se Katoys omringet af pigerne tror nogle af drengene snyder lidt for at få opmærksomheden fra pigerne

på nogle skoler er der indrettet toiletter kun adgang for Katoys

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2010 14:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

freja skrev:
Ja de er kønne, man forundres. Har du selv set en af deres forestillinger?


ja flere gange morer mig hvergang der er noget over de piger som rigtige piger ikke har forstå det rigtigtmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-09-2010 14:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hi hi ja nogle af dem, har jo i alletilfælde nok noget, vi "rigtige piger" ikke har.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 03:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1745
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

de er noget for sig selv de såkaldte ladyboys

hvad skal vi kalde dem han eller hun Grin eller måske en hanhun griner


Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 08:44



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det vil vel altid være en han uanset hvad, de jo blevet født med en tap på fra fødsel så kan det vel kun være en han.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 09:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Det vil vel altid være en han uanset hvad, de jo blevet født med en tap på fra fødsel så kan det vel kun være en han.


Naah ikke helt korrekt jsh71, der findes jo hermafroditter.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 09:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja ja freja, men nu har jeg ingen forhold til hermafroditter
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 11:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Ja ja freja, men nu har jeg ingen forhold til hermafroditter


Har du da det til ladyboys??Grin

Ja ja nu er den tid heldigvis passe hvor lægerne troede, at lesbiske, var mænd, der blev holdt fanget i kvindekroppe, og at homoseksualitet var en psykisk lidelse hos en pervers afviger.

Jeg kan så bare undre mig over at transseksuelle kvinder (eller mænd) vist stadig står på Sundhedsstyrelsens liste over psykiske sygdomme.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 11:52



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Nej det jo derfor jeg skrev at de var mænd selvom de gerne ville være damer, utroligt man skal skære det ud i pap for kvinderSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 11:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Nej det jo derfor jeg skrev at de var mænd selvom de gerne ville være damer, utroligt man skal skære det ud i pap for kvinderSad


Så så tør nu dine små blå,jeg ved da godt hvad du mener, jeg laver bare lidt sjov med dig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 11:59



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja ja ja det jeg sgu godt klar over, er jo bare nød til at holde dig nede ikskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 12:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Ja ja ja det jeg sgu godt klar over, er jo bare nød til at holde dig nede ikskaal


Nå skal jeg det, jamen så vil jeg spørge dig, som jeg spørger min mand

Hvis du smider din kone ud genenm vinduet, kan du læse om det hele i BT.

men hvor tror du så det bliver skrevet, hvis jeg smider dig min gode mand ud gennem vinduet?

Ja nemlig I BoBedre
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 12:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hvad er bo bedre? er det noget ligesom alle de andre sladreblade se og hor, ude og hjemme og billed bladet? Som alle kvinder læser og får deres viden fra? driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 12:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Hvad er bo bedre? er det noget ligesom alle de andre sladreblade se og hor, ude og hjemme og billed bladet? Som alle kvinder læser og får deres viden fra? driller


Uha uha ikke bare et blad, men bladet

Det er et must på alle kvinde hylder. Det indeholder skam meget informativ viden, Lad mig bare komme med et par eksempler

- Red dit parforhold eller er du på vej til at blive single?
- Hvorfor forstår din mand dig ikke?
- Sko og taskeguide for både let til meget øvede
- Kan appelsinhud fjernes, og kan man få baller af stål inden efterårs festen?
- Bliv ven med din krop, spis salat 6 gange om dagen.
- Ompolstring af sofaen på 1000 måder.

Jamen emnerne taler jo for sig selv ik? nyttig og spændende læsning til både ham og hende.

Hvis du skulle komme forbi en dag, må du godt låne et par stykker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 12:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg kan kun sige en ting til det svar.... Jeg håber aldrig jeg skal undersøges af dig hvis man bliver syghej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-09-2010 12:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Jeg kan kun sige en ting til det svar.... Jeg håber aldrig jeg skal undersøges af dig hvis man bliver syghej


Årh det skulle da gøre mig ondt, men måske har vi allerede mødt hinanden hvem ved?

Men du kan nu være ganske rolig, jeg har ry for at have en lille varm, blød hånd, og Pæren lyser stadig, der forekommer kun ganske små udfald, men ikke i længere tid af gangen.Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 3 14-05-2024 14:11
The Longest Distance Ferry Ride in Thailand (Bangkok - Koh Samui) 22 hours. Alt det andet 1 14-05-2024 14:01
Smag på Thailand Hele Thailand 106 12-05-2024 08:09
Koh Chang (Elephant Island), Thailand Øst Thailand 1 11-05-2024 13:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 100,453,125 Unikke besøg | jQ Blog