Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Phuket
eneber
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2012 13:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Caféer og barer på Phuket

Simons Kabaret – Musical i et tvekønnet eventyrland

Det største skrud er ikke opfundet endnu, men det bliver muligvis luftet på Simons Kabaret. Her svajer, najer og synger topprofessionelle kunstnere, der alle har en ting til fælles: De er mænd, men ser en kvinde, når de kigger i spejlet. Dragshow på thai er seriøs underholdning, der får mange gæster til at tvivle på, om det virkelig kan passe? Og turister i alle aldre bliver budt på et farverigt show med fjerboa, stiletter og en god portion humor.

Simon Cabaret
Adresse: 8 Sirirat Road, Patong Strand
Telefon: + 076 342 011
Transport: Med songthaew mod Patong – desuden opsamlingsbus på flere større hoteller
Hjemmeside: Simon Cabaret
Se stort kort
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2012 10:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Shopping på Phuket

Weekendmarkedet – Phukets svar på Bangkoks berømte indkøbslabyrint

Der er sagt og skrevet meget om det fantastiske weekendmarked i Bangkok. Men Phuket har sin egen version af det uoverskuelige, det sjove, det spøjse og det billige weekendmarked, eller JJ Market, som det også kaldes. På en ø, hvor priserne er notorisk højere end alle andre steder i Thailand, er det rart at traske rundt blandt boder, der sælger ting til under 100 baht. T-shirts, sko, små håndarbejder, lokale spa-produkter og nå ja, kattekillinger og hundevalpe bagest på 'markedspladsen'. Her er kun åbent i weekenden, og der er mange besøgende, så find godt fodtøj og tålmodighed frem.

Weekendmarked
Adresse: Nær Wat Naka, Chao Fa Tawan Tok (hovedvej 4022), Wirat Hong Yok-gaden. Kendes også som Talat Taay Rod
Transport: Med songthaew mod Central Festival og derfra mod Chalong-bugten.
Åbningstider: Weekender
Se stort kort
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2012 11:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Shopping på Phuket

Jungceylon – Patongs shoppingmekka

Et overflødighedshorn af indkøbsmuligheder. Phukets ældgamle navn benyttes nu om et gigantisk indkøbscenter, der lokker med fast food, mærkevarer og biografer i stor format. Kendte verdensmærker som Levi’s og Swatch akkompagneres af souvenirbutikker med håndskårne varer, silkestoffer og trekantspuder. Sportsbutikkerne byder på masser af billige sko og udstyr, og bodegamusklen kan blive trimmet på bowlingbanerne på SF Strike Bowl.

Jungceylon
Adresse: Phuket Square, 181 Rat-U-Thit Road, Patong Strand
Telefon: + 076 600 111
Transport: Med songthaew til Patong
Hjemmeside:Jungceylon
Se stort kort
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2012 11:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Shopping på Phuket

Surin Plaza – En investering i det smukke

Det er en inspiration at troppe op i det mindre, eksklusive butikscenter Surin Plaza. For silke, broderier, håndsyede sko og tasker har fået et særligt thailandsk strejf her på Phuket. Og i en håndfuld butikker findes indretningsartikler og tøj fra lokale designere, der er bedre end gennemsnittet. Antikviteter fra Thailand, Burma og Laos står også til skue for dem med den store pengepung. Eller hvad med malerkunst fra troperne? Udvalget er dyrt, dejligt og måske lige dét, der pynter allermest derhjemme.

Surin Plaza
Adresse: Cherng Talay, Surin
Telefon: + 076 271 241
Transport: Med taxa eller songthaew mod Talang
Hjemmeside: Surin Plaza
Se stort kort
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2012 09:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Shopping på Phuket

Patong natmarked – Kopiernes verden på Phuket

Alt det Thailand også er kendt for: dvd- og cd-piratkopier, Gucci-solbriller og Vuitton-tasker til kopipris, tøj i umålelige mængder og enkelte butikker med nordthailandsk håndværk. En intens shoppingoplevelse, der ind imellem gemmer på små fund og nye idéer. Sjovt er det i hvert fald at slentre rundt i aftenvarmen, få tilbudt alt mellem himmel og jord og fornemme at hele julens gaveindkøb kan erhverves for en plovmand. Husk: Der skal forhandles om prisen.

Patong natmarked
Adresse: Langs Th. Thaweewong og i tilstødende sidegader
Transport: Med songthaew til Patong
Se stort kort
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-04-2012 05:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Shopping på Phuket

Optikeren – Bare billigere briller end derhjemme

Briller, linser og øjentest af høj standard og til lave priser. Egentlig er det et gennemgående træk hos alle optikere i Thailand, så hvis det der er brug for et tjek eller simpelthen et par nye solbriller, er det da værd at overveje at investere på ferien. For der er stort set ikke det mærke, som ikke føres. The Optican har hele fire butikker på Phuket. Og eftersom Phuket er fuld af optikere, er det bare at forhandle den gode pris hjem.

The Optician
Adresse: 613-615 Patak Road, Karon Strand
Telefon: + 076 396 859
Transport: Med taxa eller songthaew til Karon Center
Se stort kort
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2012 19:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

eneber skrev:
Shopping på Phuket

Optikeren – Bare billigere briller end derhjemme

Briller, linser og øjentest af høj standard og til lave priser. Egentlig er det et gennemgående træk hos alle optikere i Thailand, så hvis det der er brug for et tjek eller simpelthen et par nye solbriller, er det da værd at overveje at investere på ferien. For der er stort set ikke det mærke, som ikke føres. The Optican har hele fire butikker på Phuket. Og eftersom Phuket er fuld af optikere, er det bare at forhandle den gode pris hjem.

The Optician
Adresse: 613-615 Patak Road, Karon Strand
Telefon: + 076 396 859
Transport: Med taxa eller songthaew til Karon Center
Se stort kort



Forhandle den gode pris hjem?
Hallo brormand, du trænger sgu da til at komme hjem og få renset hovedet. griner
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2012 19:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ærligt talt ADM, hvor længe får eneber lov til at reklamere for lokale firmaer på siden, både med adresse og telefonnummer?

Jeg er nået frem til 27 annoncer om alle de fantastiske tilbud vi kan forvente på Phuket, hvor meget har han skovlet ind ved at vildlede sidens læsere er ukendt.
Men som sank skrev, han glemmer at skrive om de rigtigt grimme svindlere.

Hold jer væk fra Phuket.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2012 20:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Undskyld sank, jeg ville ikke inddrage dig, syntes bare det var rigtigt hvad du skrev.godag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2012 02:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Ærligt talt ADM, hvor længe får eneber lov til at reklamere for lokale firmaer på siden, både med adresse og telefonnummer?

Jeg er nået frem til 27 annoncer om alle de fantastiske tilbud vi kan forvente på Phuket, hvor meget har han skovlet ind ved at vildlede sidens læsere er ukendt.
Men som sank skrev, han glemmer at skrive om de rigtigt grimme svindlere.

Hold jer væk fra Phuket.


hej skipper

ADM svarer dig ikke men det gør yindee

jeg kender enebær personlig og han tjener intet på hans indlæg om Phuket eller Bangkok, han laver det efter devisen der skal vare noget for alle på siden, forbrugeroplysning kaldes det Sad

Hold jer væk fra Phuket
skriver du. der er ca 60. 000 danskere der besøger den ø , by hvert år ser du det forstår jeg ikke at de gider, jeg holder mig langt væk fra det område, nægter konsekvent at tage med på turen hvis nogle i familien vil til Phuket

jeg kan kun sige lige som dig "" Hold jer væk fra Phuket "" for dyrt, for dårligt, for meget kriminalitet.

så er det sagt og på pladsAngry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2012 04:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nørd Nej jeg syntes nu ikke at der er noget galt med gode henvisninger til gode steder på Puket. Det er en del år siden vi har været der og syntes ikke det var noget særligt ? men der er da en flot natur og selve Phuket By var da meget hyggeligt at tusse rundt i. De store Turist strande er ikke lige os men vi osede da rundt der også. Og de skumle turist hajer har vi nu altid holdt os borte fra.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
cart
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2012 13:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 87
Tilmeldt: 12.01.12
 Status: Offline

sank skrev:
nørd Nej jeg syntes nu ikke at der er noget galt med gode henvisninger til gode steder på Phuket. Det er en del år siden vi har været der og syntes ikke det var noget særligt ? men der er da en flot natur og selve Phuket By var da meget hyggeligt at tusse rundt i. De store Turist strande er ikke lige os men vi osede da rundt der også. Og de skumle turist hajer har vi nu altid holdt os borte fra.


Phuket er blevet et turist sted på godt og ondt, mange danskere syntes det er billigt og godt, de sammenligner nok med de danske priser

russerne har overtaget Phuket 70 prosent af turisterne er lige her og nu fra Rusland
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2012 13:34



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja den berlinmur skulle aldrig have været revet ned, siden dengang har de rige russere fået råd til at rejse ud i verden.

Men lad dog bare de russere være på phuket gider ikke komme der alligevel, men hvorfor fanden skal de også ødelægge pattaya?rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2012 15:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Tjae Thaierne er vel glade for der kommer nogen ? og de opføre sig vel som Danskere i Mallorca tiden og senere Tyskerne ? så de falder vel også til ro ? må man da håbe godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
joe
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2012 17:35

Bruger

Antal indlæg: 4
Tilmeldt: 04.04.12
 Status: Offline

yindee skrev:
skipper skrev:
Ærligt talt ADM, hvor længe får eneber lov til at reklamere for lokale firmaer på siden, både med adresse og telefonnummer?

Jeg er nået frem til 27 annoncer om alle de fantastiske tilbud vi kan forvente på Phuket, hvor meget har han skovlet ind ved at vildlede sidens læsere er ukendt.
Men som sank skrev, han glemmer at skrive om de rigtigt grimme svindlere.

Hold jer væk fra Phuket.


hej skipper

ADM svarer dig ikke men det gør yindee

jeg kender enebær personlig og han tjener intet på hans indlæg om Phuket eller Bangkok, han laver det efter devisen der skal vare noget for alle på siden, forbrugeroplysning kaldes det Sad

Hold jer væk fra Phuket
skriver du. der er ca 60. 000 danskere der besøger den ø , by hvert år ser du det forstår jeg ikke at de gider, jeg holder mig langt væk fra det område, nægter konsekvent at tage med på turen hvis nogle i familien vil til Phuket

jeg kan kun sige lige som dig "" Hold jer væk fra Phuket "" for dyrt, for dårligt, for meget kriminalitet.

så er det sagt og på pladsAngry

Hej med jer.
Syntes det er helt fint med anbefalinger mm (reklame eller ej) Specielt hvis man er 1. gangs turist i Thailand - og man skal have nye briller eller andet.
Jvf Phuket - tja det er vel som så meget andet smag og behag - har været der flere gange, syntes der er masser at byde på all inclusive - hver destination i Thailand har vel deres gode og dårlige sider. Anbefaler gerne Phuket til 1.gangs turister - der gerne vil have strandoplevelser og få en snert af nord (hvis man ikke har tiden til at besøge nord). Jvf kriminalitet, og andre "luskerier" er det vel bare at bruge sin sunde fornuft. Ellers tak for en god site med masser af god debat og "underholdningsværdi" haha.
Alle kommer til orde og vi er jo heldigvis forskellige - ellers var der jo ingen debatGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2012 07:44



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Vil give dig ret joe som første gangs turist er det nok en god ide at tage til phuket. Men jeg syntes bare det ligger for langt væk fra alt og man er nød til at spilde hele ens ferie der, hvis man ikke vil flyve eller tage bus.

Man kan da nok hurtig blive enig om der er mange flotte steder, men syntes de er hurtigt overset, bare min mening.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2012 13:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

yindee skrev:
jeg kender enebær personlig og han tjener intet på hans indlæg om Phuket eller Bangkok, han laver det efter devisen der skal vare noget for alle på siden, forbrugeroplysning kaldes det


Så vil jeg da sige bebe til eneber kat

Og det gøres bedst med denne her: hej


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-04-2012 05:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

hej skipper

det er yindee der har lavet nummer med mig, jeg er uskyldig i alt Grin

se selv


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-04-2012 09:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Ferie med børn på Phuket

Børn er elsket af thaierne og i centrum for mange aktiviteter på Phuket. Gibbonaber, akvarier og udflugter i naturen bør dog ikke holde de voksne tilbage. Sjov og ballade starter her.

Gibbon Rehabiliteringscenter – En smuk sag for et fascinerende dyr

Gibbonaber synger, så det lyder som et kald om kærlighed. Og det gør de menneskelige, lodne aber med glat pels og insisterende mørke øjne i rehabiliteringscenteret på Phuket. Gibbonaber er efterhånden en truet dyreart, der somme tider bliver fundet lænket til en bardisk i Patong eller som muntert indslag hos en gadehandler på Phuket. Centeret finansieres blandt andet ved salg af abe-sponsorater til besøgende gæster.

Gibbon Rehabilitation Project
Adresse: Bang Pae-vandfaldet, Pa Khlok, Talang
Telefon: + 076 260 491
Transport: Taxa eller tuk tuk
Hjemmeside: Gibbon Rehabilitation Project
Se stort kort
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-04-2012 06:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Ferie med børn på Phuket

4-i-1 Safari – Elefanter, bøfler, kokosnødder og firehjulstrækker på Phuket

Der er både eventyr og uddannelse i vente på en safaritur med Siam Safari. Underholdningen sørger aberne for, når de henter kokosnødder ned. Bøflerne giver et indblik i kulturen på landet, og gummitræerne står bare stille og driver af saft. Det er bløde overgange mellem sjov og alvor på safarituren, der krydres med en ridetur på elefanter. Og det er slet ikke tosset for voksne heller!

Siam Safari Nature Tours
Adresse: 45 Chao Far Road, Chalong
Telefon: + 076 280116
Transport: Opsamling fra mange hoteller
Hjemmeside: Siam Safari Nature Tours
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
PHUKET XTRA / The Thaiger Nyheder fra Phuket 2228 14-05-2024 13:17
Phuket ’Pride’ to go on show Amazing Phuket 1 14-05-2024 13:04
Discover the New Jungceylon in Phuket! Amazing Phuket 1 29-04-2024 18:40
PHUKET BIKE WEEK 2024 Nyheder fra Phuket 4 23-04-2024 11:27
Phuket in 180 seconds Foto/videoer: Fra Phuket 3 09-04-2024 16:45

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 100,389,521 Unikke besøg | jQ Blog