Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Rebellen fra Langeland - Ole Sørensen
reve
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2016 22:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 217
Tilmeldt: 19.02.13
 Status: Offline

’Rebellen fra Langeland’ - ny serie på DR1
Hvilken behandling er optimal for psykisk sårbare i Danmark? Tur med øens alkoholikere til grænsen efter billige øl eller receptpligtig medicin? I ’Rebellen fra Langeland’ har DR gennem tre år fulgt Ole Sørensen, som på sin helt egen måde administrerer opgaven som chef for socialpsykiatrien.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
reve
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2016 22:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 217
Tilmeldt: 19.02.13
 Status: Offline

En livsopgave at hjælpe
Det er københavneren Bo, der med tatoveringer i hele ansigtet vækker opsigt på gaden i Rudkøbing. Og som ender med at skabe en mindre krise i byrådet, da Ole indkvarterer ham i et telt på en kommunal græsplæne, fordi han ikke kan være i sin lejlighed. Og det er Kim, der efter en række voldsdomme bliver løsladt og havner isoleret og paranoid i et husmandssted langt ude på landet. Mennesker, som Ole Sørensen ser som sin livsopgave at hjælpe.
-Alle dem, der er udstødt af vores samfund vil jeg gerne have bragt tilbage - ind i rampelyset. Jeg vil gerne give dem lyset, scenen. Jeg vil bevise, at alle dem vi har kasseret også har en berettigelse i samfundet", siger Ole Sørensen.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
reve
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2016 22:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 217
Tilmeldt: 19.02.13
 Status: Offline

Ole Sørensen er chef for socialpsykiatrien på Langeland og ser intet problem i at køre øens alkoholikere til Tyskland for at handle billigt.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
reve
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2016 00:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 217
Tilmeldt: 19.02.13
 Status: Offline

En livsopgave at hjælpe
Det er københavneren Bo, der med tatoveringer i hele ansigtet vækker opsigt på gaden i Rudkøbing. Og som ender med at skabe en mindre krise i byrådet, da Ole indkvarterer ham i et telt på en kommunal græsplæne, fordi han ikke kan være i sin lejlighed. Og det er Kim, der efter en række voldsdomme bliver løsladt og havner isoleret og paranoid i et husmandssted langt ude på landet. Mennesker, som Ole Sørensen ser som sin livsopgave at hjælpe.
-Alle dem, der er udstødt af vores samfund vil jeg gerne have bragt tilbage - ind i rampelyset. Jeg vil gerne give dem lyset, scenen. Jeg vil bevise, at alle dem vi har kasseret også har en berettigelse i samfundet", siger Ole Sørensen.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2020 09:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 917
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Rebellen fra Langeland om at få en voksen datter: Lang og sej proces'

Ole Sørensen har bøvlet med, hvornår hans plejebarn gik fra at være 'pleje' til slet og ret 'datter'.

Læs artiklen her: http://www.dr.dk/...ang-og-sej




Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,056,115 Unikke besøg | jQ Blog