Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
’Verdens mest behårede pige’ har barberet ansigtet og giftet sig med sit livs kærlighed
Je suis Charlie
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-11-2019 10:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 917
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Supatra Susaphan, der er blevet døbt ’verdens mest behårede pige’, afslører sit nye look efter hun er begyndt at barbere sit ansigt. Nu er hun blevet gift




Den thailandske teenager Supatra ’Natty’ Susuphan har fået tilnavnet ’Chewbacca’ på grund af sit behårede ansigt.

I 2010 blev hun officielt kåret som ’verdens mest behårede pige’ af Guinness World Records.

Den 17-årige pige fra Bangkok lider af den ekstremt sjældne sygdom Ambras Syndrom, der er bedre kendt som varulve-syndromet.

Ifølge britiske Metro er der kun 50 kendte tilfælde af mennesker, der har lidt af varulve-syndromet siden middelalderen. Sygdommen giver en voldsom hårvækst over hele kroppen undtagen håndflader og fodsålen.

Det gør mig speciel
Som barn modtog Supatra Susaphan behandling for sygdommen, men den virkede ikke, og hun lærte i stedet med at leve med sit varulve-syndrom uden at lade det styre sit liv.

- At være behåret gør mig speciel, har hun på et tidspunkt udtalt om sit forhold til sygdommen.

Nu er der nyt fra pigen, som i mellemtiden er blevet teenager. Hun har nemlig delt historien om, at hun har mødt sit livs kærlighed, og at hun nu vælger at barbere sit ansigt for den massive hårvækst.

Flere medier, blandt andre Daily Mail, bringer et billedet, som den glade, nygifte teenager har lagt ud på de sociale medier af sig selv og sin mand. Til billedet skrev hun: ’Du er ikke blot min første kærlighed, du er mit livs kærlighed’.

For et par år siden var Supatra 'Natty' Susuphan med på listen, som en hjemmeside samlede over verdens mest underlige kropsdele.

https://ekstrabla...ed/6984563
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 23-01-2024 17:15
Det mest luksuriøse hotel i THAILAND Mövenpick Resort Nordøst Thailand 2 01-06-2023 08:02
Det er den mest utrolige og anderledes familie, vi nogen sinde har mødt. Film, bøger etc 5 30-05-2023 11:53
Chiang Mai er nok det mest luftforurenede sted på jordkloden lige nu Nord Thailand 3 04-04-2023 16:02
16-årige thailandsk pige udvist til Thailand Nyheder på dansk 1 02-12-2022 09:55

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,067,599 Unikke besøg | jQ Blog