Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Instagram-model smidt i thailandsk fængsel: 'Behandlet som et dyr
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-09-2019 08:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3424
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Lacey Montgomery nåede ikke sin luksuriøse destination på et af Bangkoks hoteller, men måtte i stedet tilbringe et døgn i et thailandsk fængsel




Den britiske instagram-model Lacey Montgomery nåede aldrig til sit hotel for at fejre sin 28-års fødselsdag i Thailand.

I stedet blev hun tilbageholdt i lufthavnen og smidt i et thailandsk fængsel.

Det fortæller hun om på sin Instagram-profil og til Daily Mail.

Hun forklarer, at der var tale om en 'stinkende celle, der var overfyldt af kakerlakker', og at hun blev 'behandlet som et dyr', mens hun var indespærret i 24 timer.

Politiet havde valgt at tilbageholde den smukke blogger, fordi hendes par manglede to sider, som hun for et par år siden havde revet ud, efter at hun havde spildt noget væske på dem.

Tilbageholdt med seks andre
Det var ikke godt nok for politiet, der valgte at tilbageholde hende og sende hende i en celle med seks andre kvinder.

Ifølge Lacey selv var en af kvinderne helt 'hysterisk', fordi hun havde været indespærret i flere dage.

'Jeg føler mig ansvarlig for, at ingen andre ender i en situation som denne', fortalte hun om hændelsen på sine sociale medier.

'Jeg ville ikke ønske det her for nogen. De behandler dig som et dyr, og det er en oplevelse, jeg ikke vil glemme lige med det samme', skrev hun.

Det var en noget traumatisk oplevelse for modellen, der har over 300.000 følgere på de sociale medier.

Hun fik fortalt ved skranken, at de ikke kunne acceptere hendes pas.

Derefter blev hun eskorteret af politiet i en elevator, mens en kvinde angiveligt blev ved med at fortælle hende, at de ikke kunne bruge hendes pas, og at hun 'skulle holde mund og sætte sig ned'.

kilde https://ekstrabla...yr/7795766
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dræbt thailandsk kvinde lukkede 26-årig ind Nyheder på dansk 2 08-02-2024 15:41
Domstol frikender thailandsk oppositionsleder Nyheder på dansk 2 25-01-2024 12:15
Thailandsk kvinde anholdt Nyheder på dansk 1 03-11-2023 17:24
Dansk-thailandsk skuespiller vinder sag Nyheder på dansk 1 26-10-2023 03:13
Tidligere thailandsk ambassadør i Danmark fundet dræbt Nyheder på dansk 1 10-10-2023 02:31

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 97,854,507 Unikke besøg | jQ Blog