Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Glem det ej, Thailand har dress code
anti
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-08-2022 09:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 178
Tilmeldt: 09.09.10
 Status: Offline

www.thai-dk.dk/uploads/299442nogle.jpg


Avisen The Nation Thailand skriver i dag om, at halvnøgne joggere i Pattaya vækker vrede på sociale medier, et par udlændinge som jogger afsted iført kun blå badebukser og kondisko.

Mange udlændinge - og måske især turister - tænker ikke på, at trods værende gæster i et ferieparadis, så har landet faktisk dress code, ligesom man har det, de fleste andre steder.

Bikini og badebukser hører til på stranden og kun der, hvis det er op til thailændere, som ofte selv bader iført mere tøj.

Jeg har oplevet flinke politimænd sende turister iført bikini og en anelse mere end badebukser tilbage til stranden, når de havde forvildet sig op på en gade iført den slags uanstændig påklædning.

Thailændere klager også over udlændinge, der går med bar overkrop på restaurant og i indkøbscentre - som de to unge fyre jeg snappede et foto af i et BigC indkøbscenter, adskillige kilometer fra den nærmest strandbred - faktisk er både jakkesæt og slips velanset mange steder, så man bør have smule omtanke omkring passende påklædning i forhold til situationen..

Hvis man er til let strandpåklædning, så findes der strande, hvor man ser lidt gennem fingre med dette - som min ven fortalte, at Koh Phangan er kendt for stoffer, hvilket dog ikke er kendetegnende de italienske turistpiger der var omkring tre gange så mange big bosser fra Cement Thai, som der var tagarbejdere, nede fra Bangkok da jeg fik lagt tag på mit hus på en sydlig turist ø.

De fotograferede lystigt, men ikke så meget mit flotte tag, men derimod udsigten ned til strandbredden, hvor naboresortet havde mange unge blonde russiske damer som gæster, og trods den unge alder led næsten alle disse kvinder tilsyneladende af tidlig demens, da de fleste glemte bikinitoppen..

The Nation Thailand, "Half-naked joggers in Pattaya spark ire on social media"...
https://www.natio...l/40018903
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 99 26-04-2024 15:09
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 4 26-04-2024 14:42
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.15 sekunder | 99,623,912 Unikke besøg | jQ Blog