Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Danske kvinder
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-07-2024 20:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3838
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Uha, den var værre hva.?
Nu er jeg gift med en thailænder, og vi har da haft vore kontroverser gennem tiderne.

Vi boede i Sverige, så i blandt rejste jeg til Danmark, for at arbejde og hvile ørerne lidt.

Til min forbavselse var de fleste danske piger søde, når man lærte dem at kende, og det er her skoen trykker lidt, det kræver tid at komme ind på livet af dem, man skal ikke bare buldre på, man skal sidde og snakke med dem og lytte til dem, og langsomt men sikkert har man den halvt inde.

Se der blev jeg overrasket, jeg scorede nogle damer jeg aldrig havde troet jeg havde en chance hos.

Så hvorfor vende vrangen ud på sig selv for at få noget man kan få hjemmeThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Thaihans
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-07-2024 08:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 500
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Uha, den var værre hva.?
Nu er jeg gift med en thailænder, og vi har da haft vore kontroverser gennem tiderne.

Vi boede i Sverige, så i blandt rejste jeg til Danmark, for at arbejde og hvile ørerne lidt.

Til min forbavselse var de fleste danske piger søde, når man lærte dem at kende, og det er her skoen trykker lidt, det kræver tid at komme ind på livet af dem, man skal ikke bare buldre på, man skal sidde og snakke med dem og lytte til dem, og langsomt men sikkert har man den halvt inde.

Se der blev jeg overrasket, jeg scorede nogle damer jeg aldrig havde troet jeg havde en chance hos.

Så hvorfor vende vrangen ud på sig selv for at få noget man kan få hjemmeThumb


He he Skipper

Danske piger stiller krav til manden det gør barpigerne ikke derfor rejser mange til Thailand for at finde tøserne på en bar eller et bordel for har du penge kan du få


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
film og dokumentare danske.. Film, bøger etc 84 15-09-2024 12:48
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 21-04-2024 12:09
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Den danske gård i Thailand Hele Thailand 6 07-02-2024 16:03
Nytårstalerne fra den danske dronning og den thailandske konge er nu klar. Den Royale blog 2 01-01-2024 08:04

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.14 sekunder | 111,990,043 Unikke besøg | jQ Blog