Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Good Luck siger jeg bare -
bebe
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-01-2025 15:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 123
 Status: Offline

Jeg har mødt den sødste kvinde - tror du

Det er løgn, du har mødt hende på nettet og aldrig været i Thailand. Du har så ikke mødt hende og endnu værre - Du ved ikke - Du lander på en anden planet - En anden kultur.En anden tanke gang .

Findeen kvinde på nettet, som jeg ser som en udgift med datter, gamle forældre og Du møder ikke en kvinde- Du møder en familie som koster penge, En kvinde over 30 med børn er intet værd for en Thai-mand - Hun er kun en udgift , med mindre Hun har hus, bil og penge .

I Thailand er du ATM automat, indtil du lære spilleregler og har rejst rundt i landet og betalt lærepenge . Det er bedst at finde en kvinde - med Uddannelse og helst ansat ved Staten, da du derved bliver dækket af hendes forsikring - som eller vil koster dig mellem 15 og 30.000 kroner om året .

Der er 5 millioner enlige søde, dejlig og flotte piger at vælge imellem og lige så mange som vil snyde dig .

DU rejser 10.000 km og regner med at møde-den eneste ene

Se sådan på det, jeg går nok i 7 klasser og der er lang vej til gymnasiet og jeg orker ikke at lege med børn i børnehaven - JEG er måske hård, kald det bare uretfærdig,.

I år har jeg kendt til Thailand i 40 år. Jeg har set så mange elefanter i glas butikken og hørt om så mange - Hvor det ikke gik, efter De havde mistet et par millioner Baht . De kommer aldrig igen, selvom Thailand er et fantastisk land, med mindre at kærligheden gør dig blind og en dag bliver det hverdag igen .

Good Luck siger jeg bare -

Nu efter 5 år herude har jeg lidt erfaring og 10 gange mere erfaring end mange andre, mens Dem som har boet herude i 20 år har 100 gange mere erfaring end mig, så mine råd kan du tage med et gram salt .Tag det roligt

Stik en finger i Jorden .
Vores gæstehus er 24 m2. - Jeg fik første tilbud på bygningen til 465.000 Baht , andet bud var 357.000 Baht . DA Jeg ikke havde travlt , brugte jeg ca. 1 år til indkøb af materialer, meget på tilbud og fik det bygget med arbejdsløn for under 250.000 Baht. - Det er ca. 10.000 Baht pr. m2.

Det er billigt for os Danskere, tag det stille og roligt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Somtam !!! So Good Thaimad 5 13-05-2024 16:14
Bike Thief Apprehended by Good Samaritans in Pattaya Nyheder fra Phuket 1 04-02-2024 15:49
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
The Good Daughters of Isaan Billeder/Videoer fra livet i Thailand 4 24-04-2021 10:16
Hvorfor trækker vi ikke bare lod til Folketinget? Alt mellem himmel og jord 2 17-08-2019 17:22

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768