Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
AL 48 16/10/2012 09:17:11
Ja, det kan sgu være, at "luftbremserne" virker bedre end dem på MCén Stres mortor
journalistdk 15/10/2012 22:38:00
driller Og når gæssene slår vingerne ud ryger i ned på 20 km/t. griner
AL 48 15/10/2012 20:02:29
Bare roligt,-Donna har forbudt mig alt over 45km./t. med hende bagpå music
lillemanden 15/10/2012 18:50:18
Er du ikke på vej til Thailand ? Jeg kan ikke forestille mig , at du går når du er der ude , og skal di køre er det sikkert MC ???? men vi skal ikke til at tænde lys for dig endnu , at du bare lige
AL 48 15/10/2012 17:32:09
Hvem taler om Thailand? ved ikke - Næh,-kommunevejen til Odder,-det er sagen hej mortor
sank 15/10/2012 17:21:55
sarcasmDet kan han gøre på de Jyske motorveje ? der kommer ikke andre efter kl. 19 mortor
lillemanden 15/10/2012 16:26:12
Al jeg troede du var en fornuftig fyr? nej ikke 250 på MC og slet ikke i Thailand Ikke SE
Vanilla 15/10/2012 15:59:54
Hvis AL. skal op at koere 250. saa er jeg bange for at vi snart skal taende et lys, og det vil vi ikke AL. nej
M55 15/10/2012 15:18:52
ham AL48 er snart borte med blæsten, han vil køre 250 km./t. på mortorcykel i Thailand Farvel AL48
Anonym 15/10/2012 15:03:07
Er det kun AL 48, som har "licens" til indlæg i replik boxen?
AL 48 15/10/2012 08:34:10
Den næste jeg vil have, skal kunne runde de 250km./t. - så er der "sus" i skørterne mortor
AL 48 15/10/2012 08:18:38
@M55: PB afsendt.
AL 48 15/10/2012 08:06:01
Sorry M55. -Det gik sgu hurtigt, 5min. så var den afsat (hvis det er en "fuser", så får du PB). hej
M55 15/10/2012 07:58:58
@AL48: er den billigt til salg , har du foto,s af dyret
AL 48 15/10/2012 07:51:06
Den er møg-grim efter at have været stjålet og sprayet.(Er ved at brække mig). -Men kører/starter fint.-Godt vinterarbejde for ham, der orker Thumb
AL 48 15/10/2012 07:43:48
Er ved at sælge min MC nu (de sørgelige rester) Græder Bliver sat i Gul&Gratis og DBA. - Kan sgu køre endnu music
AL 48 15/10/2012 07:00:59
10cl.,- nok til 4-5 opfyldninger, eller ca. 2000 udprint (A-4)
yindee 15/10/2012 06:42:12
1 liter flaske eller hvad
AL 48 15/10/2012 05:27:12
Godmorgen alle.-Så blev der bestilt nye printerfarver.- Billigt: kr. 39,- pr. flaske. music
AL 48 14/10/2012 11:24:31
Og efterfylde "patronerne" i printeren er da helt "lukket land".-Nymodens pis Ikke SE

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 31
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165854006 besøg
27428 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.04 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2910
Hindbærtærte 16542
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17340
FROMAGE 17815
surdej 20428
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33253
Pandekager med fyld. 32883
Penang curry 32518
Hjemmebagt rugbrød 30993
"HVIDLØGSREJER" 28350
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541412

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.29 sekunder | 165,854,006 Unikke besøg | jQ Blog