Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
ida 07/10/2012 13:48:15
ha ha hvor er du morsom. Angry Grin I know. Thumb
freja 07/10/2012 13:45:02
og redde en kedelig hårdag. You know. Thumb
freja 07/10/2012 13:44:14
Så sandt som det er sagt, kære Ida, hvorfor tror du, jeg er så god til grænsesætning, du er en god elev. Grin Som jeg plejer at sige, der er intet som et par fede sko, de kan pifte ethvert outfit op,
ida 07/10/2012 13:34:16
@freja. så er det jo heldigt at man har et par stærke personligheder i ens nærmeste kreds, der kan "holde" en i lidt kort snor, når ambitionerne bliver for store. Grin
AL 48 07/10/2012 13:25:40
Kaffe -smøger og en "søndags-Bailey" er en lise for sjælen music
skipper 07/10/2012 13:22:03
Det er nok al den kaffe AL 48 hej
AL 48 07/10/2012 13:16:01
Hold kæft,- nu er der kommet "munddiarré" i fingrene. -Det rene "spam". UNDSKYLD ADM. driller
AL 48 07/10/2012 13:04:02
"Djævelen" på skulderen skal jo sommetider have en over nakken dans
freja 07/10/2012 12:59:10
Jo jo det har vel alle i mere eller mindre grad. Ens overudviklede interesse eller ordenssans må bare ikke, gøre ens eget og eller andres liv til et helvede.
AL 48 07/10/2012 12:49:08
Jeg personligt har da også små "ritualer" der helst skal foregå i rigtig rækkefølge griner
freja 07/10/2012 12:31:29
Jo måske en lille snert.
AL 48 07/10/2012 12:17:45
Men har vi alle ikke lidt af den "djævel" ?? Grin
AL 48 07/10/2012 12:15:33
@Freja: Jeg tror, at jeg er ved at forstå hvad du mener ved ikke -Nej, det er ikke en rar "følgesvend". Den kan spænde ben for meget Shock
skipper 07/10/2012 12:10:43
Ork freja, jeg har løbet meget i min tid, men jeg holdt op da jeg opdagede jeg aldrig fangede nogenting, og at det der var efter mig alligevel fangede mig til sidst godag
freja 07/10/2012 12:07:18
Det er lige det, der er mit store problem. Jeg er kontrol freak, med stort K. Desværre, ikke en særlig rar følgesvend. ked
AL 48 07/10/2012 11:53:41
Jeg lever nu fint med min "ubalance".-Men nu løber jeg også jævnligt -(ud efter mere kaffe til smøgerne) driller
freja 07/10/2012 11:48:37
Ingen, men på den måde føler jeg, ligesom der er balance i tingene. Min synd med cigaretterne, opvejes så af mit løb.
AL 48 07/10/2012 11:44:53
Lillemand: Skal sank så spille til,-og bare kigge på? nej
AL 48 07/10/2012 11:43:08
Freja: Hvem er efter dig på den perverse tid af morgenen?? Stres
AL 48 07/10/2012 11:41:50
Ja skipper: Nogle sveder bagefter,- jeg ryger bagefter-(en smøg) music

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 14
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165837822 besøg
27425 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.02 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2910
Hindbærtærte 16540
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17338
FROMAGE 17811
surdej 20426
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33251
Pandekager med fyld. 32883
Penang curry 32518
Hjemmebagt rugbrød 30992
"HVIDLØGSREJER" 28348
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541389

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 165,837,822 Unikke besøg | jQ Blog