Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
mialuk 13/11/2013 12:47:37
Hvad skal skipperdrengen bruge smiley´s til med det sure og tvære humør?! Du har kun brug for denne her: Angry Hehehe... driller
Cacaokurt 13/11/2013 12:46:50
Skipper: I gamle dage var det p.gr. af manglende Flash player: http://www.adobe.com/support/flashplayer /downloads.html - at man ikke kunne bruge objekter på en hj.side
AL 48 13/11/2013 12:45:52
driller driller driller dril
skipper 13/11/2013 12:31:00
De satans smileys fungerer stadig ikke.
nej 13/11/2013 12:13:18
7 13/11/2013 11:31:06
Kurt så der besked igen
yindee 13/11/2013 10:19:50
Grin
skipper 13/11/2013 10:18:23
mialuktøsen er tilbage, så venter vi bare på hun sletter sin kommentar.
mialuk 13/11/2013 08:31:07
Rolig nu, skipperdreng og cacaonutkurt, snup et par morgen-pils, så bliver man glad i låget, jeg er kun en elendig kopi, der slet ikke når op til originalens originale vanvid! ølkrus
yindee 13/11/2013 07:00:10
rolig nu AL48, jeg har vel krav på lidt vand i ny Angryog næ
AL 48 13/11/2013 06:58:19
5½ times søvn før tørsten igen overmander én.-Det er sgu hårde tider Grin
skipper 13/11/2013 05:13:37
Cacaokurt. mialuk er en joke der skriver under falsk navn, hvad han vil ved kun han selv, måske mangler han spænding i et kedeligt liv, så han finder en udvej på internet ved at lade som om han er en helt anden end sig selv.
Cacaokurt 13/11/2013 04:53:56
Nå jeg kan se at Skipper også er faldet i unåde hos vores lokale "fascist" mialuk. rasende Jeg ved godt det ikke virkede med Hitler men jeg forslår alligevel at du ignorerer ham.
IT 13/11/2013 04:15:24
dril mine virker skippers
IT 13/11/2013 04:14:29
ja tak til en enkel julepils godag
skipper 13/11/2013 04:13:25
Øv, mine smileys fungerer ikke, ellers havde I fået tørt på!
M55 13/11/2013 04:07:20
@ ølkrus skål i jule øl
skipper 13/11/2013 03:29:59
Nå, men så vil jeg da skrive noget, og så slette det så snart der er en idiot der svarer
ADM 13/11/2013 03:23:55
Sådan er systemet bygget op på alle Thaiforum, desvære, det er enten eller i replik boksen, så uanset hvad du vælger er det et valg mellem pest eller kolera
skipper 13/11/2013 03:17:09
Hvorfor er det stadig muligt at slette det man allerede har skrevet? OK man kan fortryde, men at kunne fjerne 4-5 kommentarer tilbage i en debat er lige lovlig meget. Eller hvad

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 20
Brugere online:  

Antal brugere: 655
0
Nyeste bruger:  Birgitte
 166446340 besøg
27512 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.04 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2959
Hindbærtærte 16597
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17400
FROMAGE 17871
surdej 20480
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33301
Pandekager med fyld. 32946
Penang curry 32568
Hjemmebagt rugbrød 31045
"HVIDLØGSREJER" 28402
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542548

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php
04-04-2026 08:39
Jamen IT, man skal da skifte dem ud hver måned,
IT
03-04-2026 12:27
Ja Ja det er godt med jer to-Det er kun de første par mdr damerne er billige regningen kommer senere Sad

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 4.77 sekunder | 166,446,340 Unikke besøg | jQ Blog