Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
Fotofreak 19/08/2013 11:41:19
I de "go'e gamle dage" var der rejsegilde i en knaldhytte mindst 4-5 gange om dagen
AL 48 19/08/2013 10:41:32
I gamle dage kaldte man også hurtig-opførte sommerhuse for "Knaldhytter".- måske der er en sammenhæng?? griner
Fotofreak 19/08/2013 10:29:41
M55 skrev: "Hvad er ??? alternative gymnastiske øvelser ved ikke" : Det er øvelser man foretager sig i en KNALDHYTTE - Fes den ind ? - Hvis ikke, -så smider Du mig bare en PB Grin
M55 19/08/2013 07:49:10
Hvad er ??? alternative gymnastiske øvelser ved ikke
Fotofreak 19/08/2013 04:01:38
@ Pleasantville: En BUM BUM hytte er et das (lokum) - En KNALDEHYTTE anvendes som regel, til at udføre alternative gymnastiske øvelser i ...
Pleasantville 18/08/2013 17:23:07
Dem er der da mange af i Th. De ligger typisk i udkanten af byen i rækker. BUM BUM hytter Grin
nej 18/08/2013 11:18:17
skipper hans 18/08/2013 09:40:15
Mange tak for de gode oensker. Havde en dejlig dag m/familien trods styrtende regnvejr som ogsaa fortsaetter i dag. Ha en god dag alle sammen music
anti 17/08/2013 17:38:28
Keep left Anti is back on the road again mortor
skipper 17/08/2013 09:30:26
Tillykke på dagen skipper hans, og husk vi bliver smukkere med tiden music http://www.youtub...61GL3gSQFw
sank 17/08/2013 08:28:33
Thumb Ja Tillykke til skipper hans og god dag skaal
AL 48 17/08/2013 08:16:27
Tillykke med fødselsdagen til skipper hans. Håber du får en god dag. ølkrus
skipper hans 16/08/2013 13:42:47
Ja Pleasantville og saa er de billige i indkoeb her pa Philippinerne og vores folk spiser dem med velbehag, og jeg tager ikke maden ud af munden paa dem, giver dem hellere end gerne dem der var tiltaenkt mig.... Thumb
skipper hans 16/08/2013 13:40:11
Jaja Fotofreak, jeg har sgu levet paa luvsiden, skueggesiden og hvor der eller's var vaerd/sjovt at leve, men kan ikke rigtig holde trit mere... Angry
skipper hans 16/08/2013 13:36:39
AL 48 der er bestilt bord til i morgen aften paa Restaurant Harbour View, en smule olie i vandet kan sgu ikke oedelaegge foedselsdags festen for mig og familien... skaal
Fotofreak 15/08/2013 21:07:04
skipper hans skrev: "Har boet godt her på laesiden ..." - Fotofreak synes at det er sjovere på luvsiden Grin
Pleasantville 15/08/2013 20:49:23
Sardiner i olie er da ellers godt. Thumb
AL 48 15/08/2013 18:40:45
Skipper hans: Pas nu på med at spise fisk fra bugten http://www.mariti.../?Id=19720
skipper hans 15/08/2013 09:28:35
Har boet godt her paa laesiden, solsiden og den gode side af livet efter jeg flyttede herover til Las Pinas City, efter at ha rodet rundt i lav vandet og stormfuldt farvand i Pattaya og beslaegtede omraader saa nu behoever man ikke klamre sig til sit oel ell. holde paa lommen mere music
sank 14/08/2013 14:57:09
Thumb Skål skipper hans så bor du på læsiden bicycle

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 20
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 166321763 besøg
27496 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.02 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2950
Hindbærtærte 16589
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17390
FROMAGE 17861
surdej 20470
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33294
Pandekager med fyld. 32934
Penang curry 32562
Hjemmebagt rugbrød 31037
"HVIDLØGSREJER" 28396
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542301

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.40 sekunder | 166,321,763 Unikke besøg | jQ Blog