Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
lillemanden 08/03/2013 12:13:11
Tak for det ! Jeg har "kæmpet" hele dagen med at handle og lave mad ! ha ha ha ha ha ha ha ha Lillemanden
deepseadivers 08/03/2013 11:29:41
Hey bitches: god kampdag, hvis det ikke var for jer, ville Xhamster VIRKELIG være noget kedeligt bøsselort Lillemanden
lillemanden 08/03/2013 09:49:12
hvorfor det er du "of road " Lillemanden
AK81 08/03/2013 06:04:36
sov nat arbejde øv øv
anti 08/03/2013 05:57:03
godmorgen i dag bliver en god dag Thumb
yindee 07/03/2013 04:34:13
Thumb
lillemanden 06/03/2013 15:18:15
I morgen går vi ombord i de brune kager. De kan ikke holde til næste år. En person ved hvad jeg taler om. hi hi hi Lillemanden
sank 06/03/2013 13:57:23
driller Ja den avis var jo gratis i en periode griner
M55 06/03/2013 13:35:15
Ps. jeg læser kristelig dagblad !!! skriver Lillemanden Thumb Det gør jeg også music
M55 06/03/2013 13:16:17
ok thaikurt Thumb velkommen
lillemanden 06/03/2013 12:31:06
hej Jsh har du fået hikke ???? nørd
7 06/03/2013 11:45:22
Det vil da være et syn for bhuda at se thaikurt danse driller
thaikurt 06/03/2013 11:42:09
M55 Når webmester først skriver at han ikke gide læse min forklarer også. Hvad er der så meget at komme efter på den side
IT 06/03/2013 10:32:47
velkommen til Thaikurt, skal vi dans
AL 48 06/03/2013 09:43:33
Det er da i orden at skrive negative indlæg om Pattaya, eller hvor man nu bor. Alle steder har jo deres positive og negative sider,-alt er jo ikke rosenrødt. - Bare det ikke udelukkende bliver negativt det hele. klap
lillemanden 06/03/2013 08:31:42
hej Thaikurt ! Det er da i orden at skrive negativt om noget man mener er negativt, men alt i denne verden er ikke sort eller hvidt. Der findes mange gode ting i Pattaya, såvel som dårlige. Lillemanden
M55 06/03/2013 08:26:13
ups det glemte jeg, du får kamp til stregen jeg syntes der er mange gode ting i den by
M55 06/03/2013 08:23:38
Grin hej thaikurt er det dig der bliv lidt u populær på en anden side ??? tag du en snak med ADM
thaikurt 06/03/2013 07:56:19
Er det ok at jeg når jeg skriver et indlæg fortrinsvis handel om Pattaya da jeg bo her og det ikke er det glansbillede mange hels gerne vil havde man skriver om
AL 48 06/03/2013 04:14:09
Skipper skrev:"Keep right, here I come". Hvad med i stedet for skrive:"Keep away, here i come". dril

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 27
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 166063917 besøg
27458 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.07 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2937
Hindbærtærte 16576
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17376
FROMAGE 17845
surdej 20454
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33283
Pandekager med fyld. 32919
Penang curry 32547
Hjemmebagt rugbrød 31023
"HVIDLØGSREJER" 28380
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 542028

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 5.03 sekunder | 166,063,917 Unikke besøg | jQ Blog