Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
AL 48 06/02/2013 14:46:01
Rigtig "lillemanden",-og så er det ikke engang mig der betaler gildet. griner-Lidt fortjeneste må man vel have driller
lillemanden 06/02/2013 10:30:44
grinernærrig r.. først hælder du en masse drikke varer på gæsterne , og så skal de betale for at komme af med det !!! Angry
AL 48 06/02/2013 10:09:05
Fin tjek på lokummet.-Har også tænkt på en "pengelås",-men så pisser de bare i mine roser Angry griner
Larsensplads 06/02/2013 09:09:48
Al48 hvad med det lokum, er der check på det.... 500 huller skal tømmes i løbet at jeres fest... BRYLLUP er det ikke det....go fest tage 5 baht per besøg hehe Thumb
AL 48 06/02/2013 03:03:21
@skipper: Ja,-det kan du have ret i. I dag rejser man tit fra "sjælen". Stres
AL 48 06/02/2013 03:01:07
@Yindee:- Den kommer lige i "huskebogen" Thumb griner
IT 06/02/2013 01:40:10
tak for en dejlig sang. vi skal leve livet mens vi kan kat http://www.youtub...wQ2uXmCwUQ
skipper 05/02/2013 18:25:36
Jeg savner nu de gamle færger, der var stil og atmosfære dengang, nu suser vi bare af sted og glemmer helt at leve... http://www.youtub...FVauSEF9U4
AL 48 05/02/2013 14:17:22
@Larsensplads: Ikke ment som vredesudbrud. Mente bare "dellerne" på Storebælt havde taget lige så mange ture som deres ostemadder.-De bøjede hjørnerne op griner
IT 05/02/2013 12:36:05
@Larsensplads kan du bestemme dig til hvad du vil
Larsensplads 05/02/2013 08:16:09
hehe forstår ikke dit vredes udbrud, for det var en opfordring til selvhjælp, ikke andet kære AL... ved ikke
AL 48 05/02/2013 07:47:06
Det kan sgu da være det samme,-de fleste havde jo taget turen 4 gange før servering Angry
Larsensplads 05/02/2013 07:39:45
jeg køber en hel nakkekam, samt en hel tenderloin af oksekød og hakker bare det meste af dagen, men så har jeg også deller til flere måneder derefter hej
Larsensplads 05/02/2013 07:38:37
Al køb den gamle fru jensens kødhakker... med sved og armkræfter, så bliver dellerne bare som på storbæltsfærgen i gamle dage hehe Farvel
AL 48 05/02/2013 03:41:18
Tror sgu jeg laver frikadeller til aften music- Køber 4 hele mørbrader,-de er nemmere at komme i kødhakkeren griner dril
AL 48 05/02/2013 03:20:52
Om hullet er dybt og stort nok??-Ja,-fandme ja.-De skal jo ikke begraves!!-Og hvis de skulle blev det sgu lodret,-ligesom tulipaner dril
Larsensplads 04/02/2013 12:14:24
du har ret, men han svare ikke, så måske er der noget galt
lillemanden 04/02/2013 11:37:35
skriv til allan på facebook der er han
Larsensplads 04/02/2013 09:09:39
Helt ærligt... hvordan kan 500 mennesker sidde på potten samtidig, okay glemte lige tankstationens hjælp med 2 ekstra huller.. mortor pyt bare al hygger kat
Larsensplads 04/02/2013 09:07:14
Sikke noget fis... som jeg læser og forstår er det et lokum med indlagt havehus ølkrus

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 14
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 166009558 besøg
27449 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.11 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2933
Hindbærtærte 16569
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17369
FROMAGE 17838
surdej 20450
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33277
Pandekager med fyld. 32914
Penang curry 32543
Hjemmebagt rugbrød 31020
"HVIDLØGSREJER" 28372
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541817

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.87 sekunder | 166,009,558 Unikke besøg | jQ Blog