Replikarkiv

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.
IT 08/01/2013 11:05:47
Danske øldrikkere kan sige skål med et fornøjet smil om munden. Tørstige danskere har fået 756 nye øl at vælge mellem http://epn.dk/bra...969596.ece
anti 08/01/2013 07:59:36
keep left Anti is back on the road mortor
ADM 08/01/2013 07:03:11
hej dk nej den er ikke lukket tryk på gen indlæs denne side og det virker
Anonym 08/01/2013 06:55:34
Er tråden om gidslerne i Somalia, lukket og slukket.? Der kan ikke svares, fra min computer Angry
skipper hans 08/01/2013 05:51:57
Ja IT de er skoere de folk der drikke sig fulde griner
IT 08/01/2013 03:39:05
Dansker alkohol-amok i Filippinerne http://www.bt.dk/...lippinerne
Pholt 07/01/2013 19:36:18
Gérard Depardieu blev Russisk statsborger igår, han er alkoholiker, må føle sig hjemme ovre på stepperne! ølkrus
dardi 07/01/2013 13:06:45
Alle Russere er fulde ... men det er ikke alle fulde der er Russere .. tror jeg nok .. nej
skipper hans 07/01/2013 12:55:38
Ja, som saedvanlig ølkrus sov
Pholt 07/01/2013 11:33:16
Ha! En russer, selvfølgelig. sarcasm
IT 07/01/2013 11:14:40
Spritkaptajn for fuld til alkotest http://jyllands-p...971722.ece
skipper hans 07/01/2013 10:33:47
lillemanden, tror nu ikke jeg kan laere sank noget griner
skipper hans 07/01/2013 10:31:31
sank du glemte de brunede kartoffler griner
skipper hans 07/01/2013 10:30:53
Ja Larsensplads, jeg blev sku noget forbavset da jeg saa de solgte dette oel i S&M - saa alene det goer at jeg ikke drikker det heller Angry
sank 07/01/2013 09:53:59
hej hmmm Flæskesteg med sprød svær og rødkål music
lillemanden 07/01/2013 09:04:12
Hallo Hallo Skipper Hans nu skal du ikke give Sank gode ideer !!!! Ikke SE
Larsensplads 07/01/2013 08:59:52
Husker du den lemon som de alle komme i denne øl... Jeg hader dette, derfor SINGHA.... Græder
skipper hans 07/01/2013 08:58:31
Og mor serverer jo peanuts, chips ell. flaeskesvaer til, hej music alt efter herrens oensker
skipper hans 07/01/2013 08:55:49
Tror nok jeg har baellet det beer singh i mig som jeg kunne tilkomme og mere til nej saa derfor St. Miguel nu og saa er prisen jo lidt anderledes naar du drikker den hjemme music
sank 07/01/2013 08:11:27
ved ikke Ja Hans St. Miguel var jeg også nød til at klemme i mig sidste år da jeg var i Manilla griner

Velkommen til ThaiDK

Siden for dem med interesse i Thailand
For at kunne skrive og deltage i debatten og chatten er du nødt til at være registreret bruger på siden
At blive registreret bruger er gratis Du kan melde dig til ved at klikke HER

Til minde om dem vi har mistet

 Tænd et lys 42 lyser nu
 Seneste fra: up2you

Besøgende

Gæster online: 21
Ingen brugere online

Antal brugere: 657
0
Nyeste bruger:  chilifox
 165964204 besøg
27442 besøg pr. dag
Siden dannet på: 0.03 sekunder

Madopskrifter

Nyeste opskrifter
Mango 2923
Hindbærtærte 16559
GAMMELDAGS ÆBLEKAGE 17357
FROMAGE 17828
surdej 20438
Populære opskrifter
STEGTE RIS MED ANANAS 33266
Pandekager med fyld. 32903
Penang curry 32532
Hjemmebagt rugbrød 31008
"HVIDLØGSREJER" 28365
Opskriftssøgning
Tilføj/Find en opskrift
Info om opskrifter
Tilføjede opskrifter: 63
Opskrifts-kategorier: 11
Læst antal gange: 541617

Gode Links

Bank foreign currency exchange rates
Immigration Bureau (visa)
Thai to english
Bangkok Post
Danmark Royal Thai Embassy
sas
Wat Pa Dragør
Pantip
Her tryller vi lange links korte.
Thai Air dk
Tradukka Translate
Lær thailandsk tale og skrift.
sven-hansen
God Thai food
C&C Travel

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke tilmeldt bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks

Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

ADM
12-06-2026 13:24
chilifox velkommen
ADM
12-06-2026 13:21
Anjin velkommen
ana
02-06-2026 15:21
ana
01-06-2026 15:35
FCK
20-05-2026 13:53
Skipper hvor har du ret ølkrus
19-05-2026 13:00
Det går godt i klappehatte land, nu er der så mange partier at de ikke kan blive enige om andet end at nasse på alle båtnakkerne der har stemt på dem griner
ana
16-05-2026 19:11
FCK
11-05-2026 15:18
26-04-2026 13:51
23-04-2026 12:21
ved ikke
M55
22-04-2026 21:02
Dansker-drama i Thailand https://www.thai-.
..post_60917
IT
09-04-2026 12:54
06-04-2026 13:36
IT
06-04-2026 13:30
Skide GO ide Skipper jeg spøger lige fruen i huset om det er ok Grin skaal
FCK
06-04-2026 13:01
Thai tourism hit, arrivals fall by 30% https://www.theph.
..-99805.php

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2026 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 165,964,204 Unikke besøg | jQ Blog