Oprettet af FCK d. 17-11-2025 16:28
#5
I dag sender TV og aviser skriver om de kriminelle, som om de er vores alle samens helte, der har forbedret sig efter første tur i retten
MEN det er jo ikke sandheden, de fortsætter jo deres gerninger efter at de har fået før tids pension , jo der er sku hårdt at være kriminel:(
Redigeret af FCK d. 17-11-2025 16:29