Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
Hjælp panikken breder sig. Fruen i Huset har gjort mig til FAR
Det er utroligt, vi er trods alt oppe i alderen , nu skal vi være forældre
Hele dagen i dag, har været et stort indkøbs helvede , en ny datter i huset kræver en masse ting , pengene fosser ud af kassen , Hjælp migIsan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Antal indlæg: 1828 Tilmeldt: 05.10.09 Status: Offline
Du godeste hvad sker der på dette forum ?? vi må have en fast Børene spalte Web har mulighed for flere reklameindtægter Men hjertelig tillykke med det vi høre vel nærmere ? Farmand
Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
@ AL 48 skrev
Det er bare IT der tror han er blevet far.-Mænd kan jo bildes meget ind i den retning. Hvad mon en DNA-prøve ville vise
En test siger du, måske er det en god ide, hvad nu, hvis dna testen siger, Du AL48 er far til det smukke barn, så siger jeg, husk at betale ved kasse et
Spøg til side, vi læs jeg, har haft det hårdt, mega hård, pantefogeden har været her, brandvæsnet kom forbi, vi tager dem i flæng, lægen, borgmesteren, politi generalen, alle har været her, hver en sten på godset er blevet vendt og drejet . selv hjemme baren i hundehuset er blevet over rendt af de lokale tolderne som intet fandt sagde de, jeg ved nu ikke rigtig tolderne var skide fulde, da de kom ud af baren , de har sikkert drukket alle beviserne
VI blev godkendt, så nu er vi pleje forældre til en sød pige på 7 år ,det smager da lidt af fugl ikke sandt
her er hun lille og mager , kun skind og ben, hun kom i et sæt tøj, en bluse og et par bukser . det var alt hvad hun ejede
vi er blevet forældre til et barn på 7 år som trænger til et bad, masser af kærlighed, mad og nyt tøj, en tur til lægen og tandlægen
hun vil få det hele, jeg garanterer
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
Hej IT: Hjertelig tillykke med den "lille". - Jeg kan garantere at ved en test, så er jeg ikke faderen.(Måske for nærig)
Det er et virkelig fint træk af jer begge, og jeg håber i alle tre får rigtig stor glæde ud af det.
PS. Nu får du nok mere adgang i huset når du skal hjælpe
Rigtig god vind med projektet, - i har hjertet det rette sted.
Antal indlæg: 1828 Tilmeldt: 05.10.09 Status: Offline
Hjertelig tillykke IT og frue. Jeg have en anelse om at du var lidt smartere end Pen. ? slipper for bleskifte og natte hyleri du kan starte med fodbold og HC Andersen