Antal indlæg: 735 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Skipper...
Det var tider men når man skal sleppe 2 boxe marlbore til korupte toldere og tyvekrægte for at komme igennem sueskanalen så har man ikke meget tilover for di abekatte men ellers får lov til at ligge til du rådner op.
Jeg havde en tur med 600 tons krudt og kuler fra kroasien til yemen hvor lodsen i sues påstod at skibet gm. var negativ,men det kunne ordnes en slæbåd og en del marlbore
Al last under mellemdækket den var så stiv som en brudspik i maj men hvad gør for at komme videre ,Tissere arabere
Antal indlæg: 184 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Ja man skulle jo have noget på armen at vise frem når den lån i side ruden på lastbilen, der sidst i 1980;eren, hvor jeg kørte fast linebil til Murmansk i Rusland, men reservedele til deres krigsskibe.
Om vinteren kunne man let holde der oppe i flere dage, pga. meget sne og is så var der jo kun bodegaen og tatto butikken at få tiden til at gå i, og efter jeg kun har 7 tatto var det jo bodegaen jeg befandt mig på.
Antal indlæg: 184 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
nej lindy det bliver ikke i år vi kommer der over, da jeg ikke har det så godt med mit gigt, det har bredt sig ned i mine knæ, så desvære ikke denne gang vi ses.