Husker du ham her: Dennis Mark Knudsen
|
dutling68 |
Skrevet d. 31-05-2014 19:33
|
Bruger
Antal indlæg: 99
Status:
|
okej så får jeg altså tossepenge for jeg er på pension... |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-06-2014 08:57
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
okej så får jeg altså tossepenge for jeg er på pension...
Ja med noget af det ævl du skriver må det da være tossepenge men kald du det bare pension det lyder pænere
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|
|
dutling68 |
Skrevet d. 01-06-2014 09:39
|
Bruger
Antal indlæg: 99
Status:
|
skal du en tur over knæet |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-06-2014 11:36
|
Bruger
Status:
|
skal du en tur over knæet
Ja det kunne jo være lidt af en adspredelse
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 01-06-2014 14:37
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Ja, så har du også fået ris til din røv
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-06-2014 14:54
|
Bruger
Status:
|
Ja, så har du også fået ris til din røv
Ja ris i røven og ris i munden det går vel ud på et
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 01-06-2014 15:00
|
Bruger
Status:
|
Joeh, bare du kan finde ud af om du skal tørre dig om munden, eller i røven
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-06-2014 16:02
|
Bruger
Status:
|
Det er da nemt papir til munden og håndklædet til røven og håndklædet kan jo bruges mange gange
|
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 01-06-2014 17:32
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
skipper skrev:
Ja, det er jo ikke nemt når man lukker lort ud med begge ender |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 02-06-2014 14:21
|
Bruger
Status:
|
Ja, det er jo ikke nemt når man lukker lort ud med begge ender
Sødt skrevet kære AL48 men hvor ved du fra jeg lukker lort ud af munden ????
Jeg ved jo til gengæld at du lukker lort ud af PC til os andre
Ja Gamle mand kom igen
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 02-06-2014 17:03
|
Bruger
Status:
|
Det der med aldersdiskrimination skal du nok være lidt forsigtig med maichai, vi er mange voksne mennesker her på siden.
Men I kender måske hinanden
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
tofte |
Skrevet d. 08-06-2014 00:18
|
Bruger
Antal indlæg: 49
Status:
|
Hvorfor var der ingen der svingede Krumsablen over møgdyret !
Den 25-årige mand, der er sigtet for tidligt lørdag at have knivdræbt sin 33-årige kæreste i Svendborg, er langt fra uvant med at sidde bag tremmer.
Efter flere år med stofmisbrug og salg af stoffer, begik han et bankrøveri i 2010, som han siden fik et år og ni måneders fængsel for. Han er desuden dømt for at stjæle penge fra en arbejdsgiver, hvorefter han flygtede til Thailand.
Se også: Kvinde dræbt med kniv: Hendes børn var i lejligheden
Turen til Thailand betød dog ikke, at det var slut med møderne med ordensmagten, og i løbet af de to år, den nu 25-årige mand tilbagte i Thailand, sad han det meste af tiden i fængsel. I efteråret 2012 blev han anholdt for at have solgt en motorcykel, som han ellers blot havde lejet af to australske mænd.
Den 25-årige blev dog løsladt mod kaution, men siden forsøgte de australske mænd ifølge flere thailandske medier at dræbe danskeren, mens han fortsat var på fri fod. Han undgik dog at blive ramt, mens to tyske turister til gengæld blev såret af de vildfarne skud.
Den nu drabssigtede dansker blev senere anholdt igen, da han ikke mødte op i retten, som ellers var en betingelse for hans kaution. Efter den 25-årige blev løsladt, tog han igen til Danmark, hvor han mødte sin kæreste, som han altså nu har erkendt at have dræbt.
http://ekstrablad...301452.ece
http://ekstrablad...301555.ece |
|
|
|
M55 |
Skrevet d. 08-06-2014 05:39
|
Bruger
Antal indlæg: 1875
Status:
|
Cacaokurt skrev:
Ville ønske at den Danske stat havde lært at betale under bordet.
Så kunne de have betalt Thailand for at beholde ham i fængslet for tid og evighed, skidt som ham hører ikke til på gaden.
nu bliver han fjernet fra gaden i et par år, efter det sidste nye nummer som stakles syge ulykkelige Dennis har lavet
Drabssigtet tidligere fængslet i Danmark og Thailand
25-årig har erkendt drabet på sin kæreste. Han er tidligere dømt for blandt andet røveri
http://ekstrablad...301452.ece |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 08-06-2014 10:04
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
M55 skrev:
Cacaokurt skrev:
Ville ønske at den Danske stat havde lært at betale under bordet.
Så kunne de have betalt Thailand for at beholde ham i fængslet for tid og evighed, skidt som ham hører ikke til på gaden.
nu bliver han fjernet fra gaden i et par år, efter det sidste nye nummer som stakles syge ulykkelige Dennis har lavet
Drabssigtet tidligere fængslet i Danmark og Thailand
25-årig har erkendt drabet på sin kæreste. Han er tidligere dømt for blandt andet røveri
http://ekstrablad...301452.ece
Hold kæft,-man får helt ondt i maven
Man kan jo kun give cacaokurt så evig ret:"skidt som ham hører ikke til på gaden." -Da vi ikke har dødsstraf i DK, må man jo så håbe på at han bliver idømt livsvarig forvaring i et meget lille og lukket hul. Livsvarig fængsel er jo i realiteten kun 12 års fængsel. Og i et fængsel i DK har man jo en del rettigheder og goder, som man ikke har ved forvaring. Livsvarig forvaring kan i realiteten strække sig indtil den dag man skal bæres derfra.
Når det så er sagt, så ved jeg udmærket at man ikke udtaler sig dårligt om en afdød.
-Men når man læser de 2 artikler der er linket til i #32, kan man ikke lade være med at tænke sit: -Hvad får en tilsyneladende normal, velfungerende kvinde på 32 år, mor til 2 børn, til at indlede et forhold til sådan en psykopat?
Hvordan kan hun bruge ham som forbillede for sine børn? - Og hvordan kan hun tro han nogensinde kan hjælpe med at opretholde familien, han kan ikke engang klare sig selv uden plat, svindel, tyverier og røverier??
Hvorfor mon hun skiftede efternavn da hun lærte ham at kende,-blev hun presset af familien, som også kendte hans fortid??
-Men måské findes der virkelig kvinder der føler sig tiltrukket af den slags, man hører jo også at mange begynder at skrive med mord-dømte med livstidsdomme,-og endda vil giftes med dem. |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 08-06-2014 11:59
|
Bruger
Status:
|
Men måské findes der virkelig kvinder der føler sig tiltrukket af den slags, man hører jo også at mange begynder at skrive med mord-dømte med livstidsdomme,-og endda vil giftes med dem.
Bare se på Peter Lundin !!!!! der har stået kvinder i kø for at skrive til ham nogle ville endda giftes med ham man kan jo kun sige at de må ligge som de selv har redt sengen
For ganske kort tid siden i fangerne (tv2) var der en tilsvarende idiot der havde banket ex-kæresten sønder og sammen han havde fundet sig en ny sød pige som besøgte ham i fængslet, familien til hende afskrev hende nærmest men hun var ligeglad Nu er hun også banket sønder og sammen og han er tilbage i et lukket fængsel igen hvor nøglerne burde smides væk. MEN MEN hvor DUM kan man være
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 08-06-2014 12:20
|
Bruger
Status:
|
Hvad får en tilsyneladende normal, velfungerende kvinde på 32 år, mor til 2 børn, til at indlede et forhold til sådan en psykopat?
Skriver AL 48.
Jeg ved nu ikke hvor velfungerende hun var når hun havde to børn på 5 og 7 år med to forskellige fædre, og et barn på vej med en tredie far.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
Kent |
Skrevet d. 08-06-2014 12:59
|
Bruger
Antal indlæg: 410
Status:
|
håber at, han aldrig kommer ud i samfundet igen
Psykisk syg drabsmand forudså, at han ville gøre noget fatalt
En 25-årig mand, der er sigtet for at have knivdræbt sin 33-årige kæreste i Svendborg, er blevet varetægtsfængslet i fire uger.
Manden skal dog ikke tilbringe tiden i en arrest, men i såkaldt surrogat på en psykiatrisk afdeling, hvor han også skal mentalundersøges.
Men samtidig sendte han en mail til Ekstra Bladet, som for nylig har bragt et interview med ham.
»Jeg har haft det dårligt nogle dage. Og jeg fik bare flashbacks hele dagen og natten i går. Jeg skulle have smerten ud. Fuck fuck, nu har jeg slået min kæreste ihjel, som jeg elsker over alt på jorden. Fuck. Det kunne være undgået«, skriver han blandt andet i mailen til Ekstra Bladet.
Røveriet begik han i Hasle ved Aarhus i 2010 - ifølge sin forklaring til Ekstra Bladet for at blive anholdt og få hjælp til sine psykiske problemer.
Efter en mentalundersøgelse blev det slået fast, at han var ekstremt personfarlig og derfor burde have en forvaringsdom, men han endte med at få en fængselsstraf på et år og ni måneder.
citat fra http://politiken....et-fatalt/ |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 08-06-2014 13:25
|
Bruger
Status:
|
Og nu er han sgu også kommet i de thailandske medier, igen:
http://phuketwan....ark-20420/
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
Pleasantville |
Skrevet d. 08-06-2014 17:30
|
Bruger
Antal indlæg: 149
Status:
|
Send ham dog tilbage til Thai fængslet.
http://ekstrablad...301754.ece |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 09-06-2014 17:20
|
Bruger
Status:
|
ÅHH den stakkel læs her hvor er det dog synd
http://nyhederne....te-%C3%A5r
|
|
|