Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
Farang Mar.
leif
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-11-2014 14:22

Bruger

Antal indlæg: 681
 Status: Offline

ADM skrev:
Emnet er Farang Mar.music

Et forsigtigt gæt.
tror overskriften skulle forstås.. farang baa godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang baa
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-11-2014 14:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 29

Suk99 skrev:
Min kone er uddannet som bibliotekar, samt inden for regnskab, ja vi floejet meget rundt i Thailand fordi jeg ville opleve landet........og nej, hun bruger ikke sin uddannelse arbejdsmaessigt nu, det er der jo ikke mange penge i, hun kan maaske faa 30-40.000 thaibaht pr. md....det er peanuts for hende.

Og nej, hun er ikke her i huset lige nu, hun har sine shops i Bkk. at passe. Dog har hun lige vaeret paa besoeg.

Naar man skriver sandheden er det vel ikke pral......

Jeg kunne ikke leve med en kvinde som kun har 5 aars skolegang, men saadan er vi jo saa forskellige.

Lad nu vaere med at ha' saa ondt i roeven over at jeg har en smuk og succesfuld kone !

Naa ja, saa er hun ogsaa uddannet frisoer/make up, samt har en lille sygeplejeruddannelse, de sidste 3 er sket men jeg har vaeret her.........ellers andet du vil vide ? Hun er 152 og 47 kg, 36. i sko............var der mere ?

Jeg synes nu, at der kan tjenes 'mange' penge indenfor regnskab men det er nok et spørgsmål om evner...

Min kæreste (guldæg) som er født i Bangkok men opvokset i Isaan (101) er ansat i et større Sinagapore-ejet transportfirma i Bangkok og tjener 70-75000 baht om måneden + de sædvanlige 3-4 måneders bonus i december/januar. Egentlig godt klaret af en Isaan-pige.
farang baa
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-11-2014 14:35
Bruger avatar

Bruger

leif skrev:
ADM skrev:
Emnet er Farang Mar.music

Et forsigtigt gæt.
tror overskriften skulle forstås.. farang baa godag

Bland lige mig udenfor Grin
Suk99
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-11-2014 14:48

Bruger

Antal indlæg: 286

555555555
kro90
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-11-2014 20:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74

Hej Suk
Ikke at jeg kender hverken dig eller konen, men med ALLE de uddannelser hun har været igennem må hun være omkring de 60 år.
Og det kan godt være hun stadig / endnu holder af dig, men du er mig bekendt blevet smidt på porten mere en gang, sidste gang mener jeg at kunne huske at du grad ud på op til flere thai relaterede sider, og viste billeder af din rørende resterende formue, en pk. smøger, lidt småmønt, Ak ja man glemmer hurtig.
Kast ikke med sten, når du selv bor i et glashus.
Lad være med at skærer alle over en kam. Det gælder især kvinder, og kvinder der kommer fra Isan. Har din Ejendomsmægler kone ikke gjort store forretninger netop DER?, eller har hun bare snydt alle de "dumme kællinger og ludder" (for at bruge de ord du kan skrive og formodentlig forstå) der kommer derfra? Ja jeg spørger bare.
God dag til jer alle
skipper
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-11-2014 20:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Suk har det problem at konen er smartere end ham, han har aldrig bidraget med andet end det han har fået foræret af de danske skattebetalere.
Og så kan vi alle sammen vel være med.
Han praler kun af hvad hun kan, og aldrig af hvad han selv kan.
Hvad kan du Suk, bortset fra at leve af andre folks penge?
Anarki eller Kaos.
soi7
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-11-2014 21:49

Bruger

Antal indlæg: 356

skipper skrev:
Suk har det problem at konen er smartere end ham, han har aldrig bidraget med andet end det han har fået foræret af de danske skattebetalere.

Det har du ret i skipper...
suk har været en dyr dreng for Danmark...og han koster hver eneste dag penge...så at han sviner andre fra fattige lande (Thailand- Issarn) der ikke har en uni-uddannelse og har et dårligt sprog er da helt gak gak.

Ærligt talt jeg tager sku ikke suks pis seriøst...magen til fjols skal man da lede langt efter...han tror han er noget fordi han har en førtidspention i LOS..Grin..han har simpelthen mistet jordforbindelsen- hvis han da nogensinde har haft en...

suk at jeg har en sød og smuk kæreste fra Isaarn det er jeg glad for....jeg nedgør ikke din kone, så lad venligst være med at genere el. nedgør fordi jeg har en sød og smuk Issarn pige.

Ps,

din kone bruger jo ej heller sin fine udd til noget alligevel ...kat
farang baa
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-11-2014 22:45
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:

Han kan da lave nogle underholdende videoklip som altid fremkalder et lille smil... og henleder tankerne på Mark Twain og citatet "Lad os være taknemmelige for idioterne. Hvis vi ikke havde dem, ville resten af os ikke blive til noget." dril

Jeg forstår ikke helt, at han flere gange skriver "min kone". Rygterne siger ellers, at han er single og er på jagt efter friskt kød... klap

Nu bliver tråden nok snart sendt til HELVEDE Shock
soi7
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-11-2014 23:15

Bruger

Antal indlæg: 356

kro90 skrev:
Hej Suk
Ikke at jeg kender hverken dig eller konen, men med ALLE de uddannelser hun har været igennem må hun være omkring de 60 år.
Og det kan godt være hun stadig / endnu holder af dig, men du er mig bekendt blevet smidt på porten mere en gang, sidste gang mener jeg at kunne huske at du grad ud på op til flere thai relaterede sider, og viste billeder af din rørende resterende formue, en pk. smøger, lidt småmønt, Ak ja man glemmer hurtig.
Kast ikke med sten, når du selv bor i et glashus.
Lad være med at skærer alle over en kam. Det gælder især kvinder, og kvinder der kommer fra Isan. Har din Ejendomsmægler kone ikke gjort store forretninger netop DER?, eller har hun bare snydt alle de "dumme kællinger og ludder" (for at bruge de ord du kan skrive og formodentlig forstå) der kommer derfra? Ja jeg spørger bare.
God dag til jer alle

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kro90,

godt skrevet kat
ADM
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 01:54
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 106

soi7 skrev
suk at jeg har en sød og smuk kæreste fra Isaarn det er jeg glad for....jeg nedgør ikke din kone, så lad venligst være med at genere el. nedgør fordi jeg har en sød og smuk Issarn pige.

kro90 skrev
Lad være med at skærer alle over en kam. Det gælder især kvinder, og kvinder der kommer fra Isan.

kloge ord gid alle vil lære fra de ord og stoppe deres jagt på andre, ingen nævnt ingen glemt

venligst

ADM
skipper
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 03:32
Bruger avatar

Bruger

Kære ADM.
Det der irriterer de fleste medlemmer er at Suk hele tiden kommer slæbende med sin kone og fremhæver hende som eksempel på hvordan en rigtig kone skal være.
Og ikke det skravl vi andre har været så uheldige at være gift med.
Prøv at læse trådene, det lykkes ham altid at få drejet dem ind på noget med hvor fortræffelig hun er i forhold til det vi andre må nøjes med.
Jeg regner mig selv for at være en voksen mand, og hvis der er noget jeg kan være stolt over, så er det egne gerninger, og ikke noget min kone gør, fordi jeg ikke kan selv.
Jeg ved godt Suk får IP fordi han ikke fungerer normalt, og det er da noget jeg tager med inden jeg skriver noget, men måske er det på tide at stille de samme krav som andre debatsider har gjort.
Nemlig at han ikke nedgør andres koner/veninder offentligt.

Anarki eller Kaos.
kunst
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 10:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 5

farang baa skrev:
Suk99 skrev:
Min kone er uddannet som bibliotekar, samt inden for regnskab, ja vi floejet meget rundt i Thailand fordi jeg ville opleve landet........og nej, hun bruger ikke sin uddannelse arbejdsmaessigt nu, det er der jo ikke mange penge i, hun kan maaske faa 30-40.000 thaibaht pr. md....det er peanuts for hende.

Og nej, hun er ikke her i huset lige nu, hun har sine shops i Bkk. at passe. Dog har hun lige vaeret paa besoeg.

Naar man skriver sandheden er det vel ikke pral......

Jeg kunne ikke leve med en kvinde som kun har 5 aars skolegang, men saadan er vi jo saa forskellige.

Lad nu vaere med at ha' saa ondt i roeven over at jeg har en smuk og succesfuld kone !

Naa ja, saa er hun ogsaa uddannet frisoer/make up, samt har en lille sygeplejeruddannelse, de sidste 3 er sket men jeg har vaeret her.........ellers andet du vil vide ? Hun er 152 og 47 kg, 36. i sko............var der mere ?

Jeg synes nu, at der kan tjenes 'mange' penge indenfor regnskab men det er nok et spørgsmål om evner...

Min kæreste (guldæg) som er født i Bangkok men opvokset i Isaan (101) er ansat i et større Sinagapore-ejet transportfirma i Bangkok og tjener 70-75000 baht om måneden + de sædvanlige 3-4 måneders bonus i december/januar. Egentlig godt klaret af en Isaan-pige.
kunst
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 10:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 5

Suk du skriver, en lille sygeplejerske uddannelse, hvad er det, er selv gift med en sygeplejerske, siger der er kun en uddannelse, men måske du ved bedre, hun er kun fra isan, så det tæller vel ikke i din termologi
skipper
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 11:02
Bruger avatar

Bruger

Det bliver værre og være det her.
Sidste bud er 75.000 Bath/måned.... inden bonussen vel at mærke.
Det svarer vel til hvad min kone betaler i skat her i Sverige hver måned.driller
Anarki eller Kaos.
farang baa
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 12:16
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Det bliver værre og være det her.
Sidste bud er 75.000 Bath/måned.... inden bonussen vel at mærke.
Det svarer vel til hvad min kone betaler i skat her i Sverige hver måned.driller

Hvad mener du med "Det bliver værre og være det her" ?
skipper
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 12:28
Bruger avatar

Bruger

Jeg mener at vi snart er der ude hvor vi ikke kan bunde.
Hvem fanden bryder sig om hvad de andres koner tjener.
ved ikke
Anarki eller Kaos.
farang baa
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 12:39
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Jeg mener at vi snart er der ude hvor vi ikke kan bunde.
Hvem fanden bryder sig om hvad de andres koner tjener.
ved ikke

Det var bare en tilbagevisning af suk's påstand om, at der ikke var mange penge i en uddannelse indenfor regnskab. Selvfølgelig er der da det, hvis man besidder de rigtige evner. Og det uanset om man kommer fra Isaan, Phitsanulok eller Bangkok.

Indlægget skulle ikke forstås som et "Se, jeg kan pisse længere end dig...". Det rager mig også, hvad andres koner tjener, gør og har gjort.

Enig i dit indlæg til ADM. Flot skrevet Thumb
skipper hans
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 12:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127

skipper skrev:
Kære ADM.
Det der irriterer de fleste medlemmer er at Suk hele tiden kommer slæbende med sin kone og fremhæver hende som eksempel på hvordan en rigtig kone skal være.
Og ikke det skravl vi andre har været så uheldige at være gift med.
Prøv at læse trådene, det lykkes ham altid at få drejet dem ind på noget med hvor fortræffelig hun er i forhold til det vi andre må nøjes med.
Jeg regner mig selv for at være en voksen mand, og hvis der er noget jeg kan være stolt over, så er det egne gerninger, og ikke noget min kone gør, fordi jeg ikke kan selv.
Jeg ved godt Suk får IP fordi han ikke fungerer normalt, og det er da noget jeg tager med inden jeg skriver noget, men måske er det på tide at stille de samme krav som andre debatsider har gjort.
Nemlig at han ikke nedgør andres koner/veninder offentligt.

Saa kan det vist ikke siges mere rammende, skipper du har sgu tastaturet i din magt blot en skam at den ikke fiser ind hos vedkommende.
skipper
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 12:56
Bruger avatar

Bruger

farang baa.
Vi har nok de koner vi selv valgte, og så må vi ellers se hvordan det går.
Om der er forskel på en dansk eller thailandsk kvinde, eller en helt anden er svært at sige, jeg har rodet lidt rundt i mit liv hvad angår damer, og jeg kan ikke finde nogen jeg foretrækker frem for andre.
Jeg synes egentlig de er dejlige alle sammen, uanset hvor de kommer fra, og så håber jeg da de mener det samme om mig.
Anarki eller Kaos.
Suk99
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 13:46

Bruger

Antal indlæg: 286

indlægget er slettet af
ADM
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
After Living for 38 YEARS in THAILAND, 67 Year old Farang tells us how to be HAPPY De fastboende 1 13-05-2023 06:43
WHY YOUNG THAI WOMEN MARRY OLD FARANG MEN Discover Thainess 2 24-09-2022 17:54
FARANG: The Story of Chef Andy Ricker of Pok Pok Thai Empire Skik og brug 1 05-09-2019 08:36
Millions of followers - farang in North Thailand a massive hit with the Thais De fastboende 1 10-08-2019 08:04
Svensk thrillerserie fra 2017. (Farang) Film, bøger etc 1 21-07-2019 09:16

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768