Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
Farang Mar.
Suk99
#81 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-11-2014 20:45

Bruger

Antal indlæg: 286
 Status: Offline

kro90 skrev:
Kære SUK
Læs nu hvad jeg skriver:
"Har din Ejendomsmægler kone ikke gjort store forretninger netop DER?, eller har hun bare snydt alle de "dumme kællinger og ludder" (for at bruge de ord du kan skrive og formodentlig forstå) der kommer derfra? Ja jeg spørger bare."
Ovennævnte var et ? ikke en konstatering!

Jeg skriver også:
"Ikke at jeg kender hverken dig eller konen,"
Du svarer:
"nemt at hoere at du aldrig har moedt Ning, jeg vil haabe at du moeder hende en dag, saa kan du goere dine ord til skamme."
Ja! det var jo netop det jeg skrev.
Jeg kender hverken Dig eller Ning,

Har lidt ondt af dig for alle er på nakken af dig, og du har skaffet mig mange små grin hen af vejen.
Om du praler ved jeg ikke, men er dog lidt træt af at læse om de samme "historier" gang på gang.
Det kunne faktisk være sjovt at møde dig og Ning en gang, da det faktisk er svært at kritiserer andre folk, ud fra det de skriver og uden at have et godt kendskab til dem. dem. Kan se at der ikke skal ret meget til at bringe dig op i det røde felt, og det er faktisk synd.
Du har for længe siden skrevet ret gode og lærerige ting på diverse fora, men de fleste gange er dine skriverier gået op i hat og briller, fordi du ikke kan styrer dit skriveri.

Et personligt forslag til dig er lad være med at læse/skrive indlæg hvis du har fået en øl eller to, ikke at jeg dermed påstår du drikker for meget, men noget tyder på at du i perioder har svært ved at holde en god og sober tone, hvorimod du andre gange kan skrive / kommunikerer ganske udmærket.

De eneste relationer til dig, er at jeg har truffet et par personer i Thailand der har udtalt sig om dig både positivt, men så absolut også negativt, sjovt nok var de enige om, at du havde en sød kone.
Så hils Ning fra mig.
De bedste ønsker om en god nat/dag derovre. her fryser vi med +4 grader kl. 20.hej

Jamen saa lad mig vaere aerlig endnu engang, jeg faar til tider en taar over toersten.........Ang. negativ / positiv, jeg er altid positiv hvis folk behandler min kone og jeg ordentligt, men jeg er dog glad for at de synes at Ning er soed, for det er hun, hun hjalper alle hvis hun kan og det er uden vederlag.

Jeg skal nok hilse fra dig, haaber da at vi kan moede dig en dag, det kunne da vaere hyggeligt.

Hold nu varmen, og sov godt naar det bliver din / jeres tur.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#82 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2014 03:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

Jamen saa lad mig vaere aerlig endnu engang, jeg faar til tider en taar over toersten.........
JA det er vi nogle få der har opserveretgrinerThumb
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
IT
#83 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2014 07:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

skal vi ikke afslutte med en lille sang Grin

Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
maichai
#84 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-11-2014 07:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

Hun er da godt nok sød kat SABAI SABAI
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Pleasantville
#85 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2014 03:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149

Her er da også lige en mere til Suk som er blevet deponeret til sommer residensen i Isian medens Ning hygger sig i storbyen griner den er vist også helt derude fra det sidste risstrå lås

AL 48
#86 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2014 04:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

maichai skrev:
Hun er da godt nok sød kat SABAI SABAI

Ja, Donna ville høre den 4 gange i træk,- så nu tror hun også at hun kan synge grinermusic
skipper
#87 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2014 14:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Kan du ikke sende hende ud i haven og arbejde AL 48, det plejer at lukke munden på demGrin
Anarki eller Kaos.
Suk99
#88 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-11-2014 17:16

Bruger

Antal indlæg: 286

Pleasantville.

Tak for sangen, men nu er jeg ikke til mia noi, saa slaar Ning mig ihjel ( Og hun mener det )

Jeg naaede dog ikke helt ud til det sidste risstraa igaar, jeg kom forbi et lille markede hvor der var det helt store sceneshow, og inden da var jeg i tempel og ta' billeder.....Maaske jeg skulle oprette en traad " billeder og video fra Thailand "
IT
#89 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 06:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

Suk99 skrev:
Pleasantville.

Tak for sangen, men nu er jeg ikke til mia noi, saa slaar Ning mig ihjel ( Og hun mener det )

Jeg naaede dog ikke helt ud til det sidste risstraa igaar, jeg kom forbi et lille markede hvor der var det helt store sceneshow, og inden da var jeg i tempel og ta' billeder.....Maaske jeg skulle oprette en traad " billeder og video fra Thailand "

der var en som var helt uden i ris marken for at kigge på de kønne damer griner

www.thai-dk.dk/images/userprofilepics/%5B736%5D1417073810.jpg
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
After Living for 38 YEARS in THAILAND, 67 Year old Farang tells us how to be HAPPY De fastboende 1 13-05-2023 06:43
WHY YOUNG THAI WOMEN MARRY OLD FARANG MEN Discover Thainess 2 24-09-2022 17:54
FARANG: The Story of Chef Andy Ricker of Pok Pok Thai Empire Skik og brug 1 05-09-2019 08:36
Millions of followers - farang in North Thailand a massive hit with the Thais De fastboende 1 10-08-2019 08:04
Svensk thrillerserie fra 2017. (Farang) Film, bøger etc 1 21-07-2019 09:16

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768