MSE.
|
skipper |
Skrevet d. 06-11-2010 11:28
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Jeg har nu i et par måneder haft det gratis antivirusprogram Microsoft Security Essentials installeret, det har fungeret upåklageligt, jeg er lidt urolig, men samtidig glad over det aldrig finder nogle trusler og angreb mod min PC.
De gange jeg har haft prøveversioner af diverse antivirusprogrammer har de altid fundet en hel bunke trojanske heste og jeg ved ikke hvad, så er det jeg begynder at undre over om jeg måske er blevet røvrendt gennem årene af alle disse platugler med deres dyre "beskyttelse".? |
|
|
|
|
AsienNoglen |
Skrevet d. 06-11-2010 13:14
|
Bruger
Antal indlæg: 377
Status:
|
skipper skrev:
Jeg har nu i et par måneder haft det gratis antivirusprogram Microsoft Security Essentials installeret, det har fungeret upåklageligt, jeg er lidt urolig, men samtidig glad over det aldrig finder nogle trusler og angreb mod min PC.
De gange jeg har haft prøveversioner af diverse antivirusprogrammer har de altid fundet en hel bunke trojanske heste og jeg ved ikke hvad, så er det jeg begynder at undre over om jeg måske er blevet røvrendt gennem årene af alle disse platugler med deres dyre "beskyttelse".?
Avast er ganske gratis, og det napper alt, indtil videre. Inden de ryger ind vel at maerke :-D
Et par gange har asiennoeglen hevet sig en virus eller to til, ved brug af usb eller hedder det ubs stik paa internet cafeer, WHaes siger den, avast altsaa, og aeder dem med det samme. Uden at slikke sig om munden.
Avast.
Gratis.
Ja.
Hvis et link en sjælden gang ikke fungerer, må du meget gerne sende en PB til redaktionen. Det er den hurtigste måde at få fikset problemet. Du kan også, i krisesituationer, bruge følgende link direkte til bloggen: http://dk-thailan...gspot.com/ |
|
|
|
thai |
Skrevet d. 07-11-2010 03:52
|
Bruger
Antal indlæg: 3350
Status:
|
hej
prøve programmer som du skal betale for senere e finder altid en virus eller to , meninger er sikkert du skal købe dette såkaldte gode program
jeg har selv installeret Microsoft Security Essentials, det virker
har prøvet bull guard http://www.bullgu... den fandt ingen virus
jeg beholder min Microsoft Security Essentials
|
|
|
|
emil |
Skrevet d. 07-11-2010 08:42
|
Bruger
Antal indlæg: 166
Status:
|
hej
bruger også Microsoft Security Essentials et godt virus program som har nappet flere virusser som aaby siger
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 07-11-2010 12:21
|
Bruger
Status:
|
Jeg har købt en ny stationær, problemet er at den er inficeret med et Norton antivirusprogram.
Det er som sædvanligt umuligt at fjerne uden hjælp, jeg kan huske der var en der sendte et link der kunne fjerne det, men kan ikke finde det.
Nogen der kan hjælpe? |
|
|
|
pensionisten |
Skrevet d. 07-11-2010 12:31
|
Bruger
Antal indlæg: 1146
Status:
|
Nu skal jeg være der ((2((
http://www.softpe...Tool.shtml
Norton Removal Tool description
A program that can remove some Norton software from your computer
Norton Removal Tool was designed to be a program that can remove some Norton software from your computer.
Norton Removal Tool runs on Windows. Norton Removal Tool should be used only if you have tried to uninstall the Norton program using Windows Add/Remove Programs and that did not work.
Here are some key features of "Norton Removal Tool":
· Norton AntiSpam
· Norton AntiVirus 2003 through 2007.2
· Ghost 2003, Ghost Version 9.0 and 10.0
· Norton GoBack 3.1 through 4.2
· Norton Internet Security 2003 through 2007.2
· Norton Password Manager
· Norton Personal Firewall 2003 through 2006
· Norton SystemWorks 2003 through 2007
· Norton Confidential Online 2007
· Norton Internet Security Add-on Pack
· Norton Save and Restore 1.0
· Norton 360
Norton har osse selv lavet en program fjerner du kan finde her, vælg dit produkt og hjælpen er nær
http://us.norton....N&ln=en_US
Pen.
Hav en god dag.
Med Venlig Hilsen.
Pen. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 07-11-2010 12:58
|
Bruger
Status:
|
Jeg ved sgu snart ikke pensionisten, jeg er en mistænksom gammel satan, det ser ud til det er dem selv der har strikket det sammen, så mon ikke de har holdt en bagdør åben.
Jeg vil helst ikke downloade et program for at fjerne et andet, har du selv prøvet om det virker?
Og så skriver de jo også at det kun fjerner en del. |
|
|
|
pensionisten |
Skrevet d. 07-11-2010 13:43
|
Bruger
Status:
|
Du kan roligt bruge hvilket et du nu vælger, de virker uden at der er nogen bagdør åben.
Og ja jeg har prøvet det, det sletter det sidste Windows ikke kan slette. Hvis du stadig er usikker kan du køre CC Cleaner bagefter, det fjerner alt !!
Pen.
Hav en god dag.
Med Venlig Hilsen.
Pen. |
|
|
|
alene |
Skrevet d. 08-11-2010 08:31
|
Bruger
Antal indlæg: 201
Status:
|
tak pen
lige hvad jeg hade brug for , det virker nu er norton helt væk |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 08-11-2010 19:41
|
Bruger
Status:
|
Desværre må jeg sige ingenting bider på min version af Norton.
Men det er da opløftende at se det ikke kun er mig de hænger ud halsen |
|
|
|
pensionisten |
Skrevet d. 09-11-2010 00:08
|
Bruger
Status:
|
Jeg ved ikke hvad der sker for dig Skipper, for normalt er der ingen problemer med at afinstallere med disse programmer. Så som en nødløsning kan du forsøge dig med CCleaner som fjerner ALLE stumper og samtidig renser din ledige plads på harddisken for en hurtigere maskine !!
http://www.pirifo...m/ccleaner
Har du problemer med CCleaner kan du maile mig på :
[mail][/mail]
Pen.
Hav en god dag.
Med Venlig Hilsen.
Pen. |
|
|
|
XP |
Skrevet d. 09-11-2010 06:10
|
Bruger
Antal indlæg: 248
Status:
|
skipper skrev:
Desværre må jeg sige ingenting bider på min version af Norton.
Men det er da opløftende at se det ikke kun er mig de hænger ud halsen
hej skipper hvilken version af norton har du
hvilket styre system bruger du
i mellem tiden prøv dette program TweakNow RegCleaner 5.1.1 tucows.com/previe...=000001279 |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 09-11-2010 09:36
|
Bruger
Status:
|
Det ser ud til jeg fik ram på den laban tilsidst
Problemet er nok at jeg ikke har vænnet mig til Windows 7 endnu, på den bærbare har jeg Vista.
Den nye stationære er en fiks lille sag der lige passer ind i boghyllen, og den går som et smurt lyn:
http://www.emachi...EL1850-01e
Jeg siger tak for hjælpen |
|
|