Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Der er et gammelt mundheld der siger at der også kan gå ild i gamle huse, og det er der altså nu.
Ikke fordi jeg syntes mindre om min nuværende, hun har gjort det godt, men jeg må sige hun er faldet lidt af på den de sidste par år, og så var det jeg tænkte at jeg måske kunne have en ved siden af, for at aflaste hende lidt.
Jeg mødte min nye på Internet, og blev straks forelsket, sådanne som hende bliver ikke lavet længere.
Min nuværende blev født 1995 og er nok ved at blive lidt halvgammel, den nye Darling er født i 2005, og som man jo siger, så er de bedre jo yngre de er, men døm selv:
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Jo ser I, jeg havde siddet og drukket nogle af de der famøse Guld Tuborg jeg havde købt, i stedet for vinterstøvler, da jeg blev forelsket.
Og i morges da jeg vågnede så begyndte jeg at tænke på dengang jeg havde 3 biler, en Volvo Amazon, en Ford Scorpio og en BMW, hold da kæft en masse regninger jeg fik, og skæld ud i lange baner af "regeringen", det vil jeg gerne undvære.
Hun koster jo ikke alverden i indkøb, den nye dulle, men hvor skal hun bo, jeg troede hun var en lille steg, men hun er sgu 5 cm. længere end Merceren, så garagen er for lille.
"Regeringen" har ellers planlagt jeg skal sælge merceren og købe en mindre lastbil, til at indhandle grøntsager i Malmø.
Så har jeg noget at få tiden til at gå med nede på torvet i weekenderne, i stedet for at fise den af med guldbajere foran TVet.
Hvad det bliver ved jeg ikke rigtigt, men det kunne sgu være sjovt at se hendes ansigt når jeg viste hende "lastbilen"