Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mænd er nogle pjok!
JackD
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2011 11:18

Bruger

Antal indlæg: 596
 Status: Offline

»Det er blevet politisk korrekt at latterliggøre manden i stedet for kvinden. Det foregår i alt fra Ikea-reklamer til tv-serier i den bedste sendetid. Hvis man i dag skildrede kvinder på samme måde, som man gør med mænd, ville der rejse sig et ramaskrig, og man ville blive udskreget som sexistisk, chauvinistisk eller det, der var værre. Hvis manden endelig skal være sig selv, er det som bøvet drengerøv i f.eks. Carlsbergs univers. Og der er tilsyneladende langt til grænsen for, hvor stor en undskyldning for sig selv, manden kan portrætteres som.«

http://www.fri.dk...nogle-pjok

Det bemærkede jeg allerede for flere år siden da landets mandlige skuespillere solgte deres sjæl til reklameverdenen og begyndte nedbrydningen og latterliggørelsen af den danske mand!

Heldigvis vedkommer det ikke mig for jeg satte i 1999 kursen 10.000 km mod syd-ost hvor feminist-amazonerne endnu ikke har hærget, yehaaa!

kat

JackD
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2011 11:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

hov hov du du glemmer lige et par ting og nogle vigtige detaljer

de fleste danske mænd som bor i DK er nogle pjok

nogle få er flygtet fra den grumme skæbne til fjerne himmelstrøg hvor Q er underdanig men dyre i driftGrin

JackD
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2011 12:09

Bruger

He-he!

Du har ret, "Mænd i Danmarkistan" er nogle sølle skrog, mig selv inclusive når jeg opholder mig der, jeg falder sgu´ hurtigt til hængepatterne!

Men så tager vi grusom revanche i LOS når vi leger imperialister med penge på bogen, og Thai-tøser på slæb...

Er de dyre?

Tjaah, er de første års lærepenge betalt, så finder man som regel en billig discount-model, der går mere op i at spare til alderdommen end nyeste mobilos, eller ansigtscreme/"hvidtekalk" til den grimme mørke hud..

Man falder til ro, heldigvis, og går mere op i prisen på bajere hos Seven 11, og madpriser i BigC!

JackD
freja
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2011 12:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954

Kan den moderne mand ikke både være stærk og samtidig have bløde værdier, behøver kloge smukke kvinder og svage mænd at være en giftig cocktail?

Det kommer vel an på, hvad man ligger i ordet svag.

Jeg er kvinde og jeg kunne aldrig ”falde” for en svag klynkende og uintelligent panelkrybende mand.
Omvendt kunne jeg heller ikke ”falde” for en mand der udelukkende mødte mig og omverdenen med spidse albuer og et dræberinstinkt, der gør ham ude afstand til igennem søde ord og handlinger at vise han elsker og værdsætter mig.

Kort sagt jeg kunne ikke leve sammen med en mand, der ikke er i stand til at udtrykke egen følelser under hensynstagen til mine, jeg ser det netop som en stor styrke hos manden, at han tør stå ved sine bløde sider og blæser på hvad andre måtte mene eller tro.
tiny
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2011 15:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133

mænd er som Kvinder vil have dem indrøm det, kvinderne har overtaget magten i de danske forhold Shock
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 11:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

jack D skrev
Tjaah, er de første års lærepenge betalt, så finder man som regel en billig discount-model, der går mere op i at spare til alderdommen end nyeste mobilos, eller ansigtscreme/"hvidtekalk" til den grimme mørke hud..

Man falder til ro, heldigvis, og går mere op i prisen på bajere hos Seven 11, og madpriser i BigC!

humør har du jackd det skal du ha

en billig discount-model hvor findes de

mad priser i Big C kommer du så fine steder jeg må nøjes med Tesco Lotus ,men er der kun i meget kort tid
nogle gange skulle man tro det er et tivoli, med alt den larm og det skrammel de sælger
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 13:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

Citat: Enevælden i Danmark blev afskaffet ved den første grundlov 5. Juni 1849. Herefter blev et landsting indsat til at varetage landet. Dog var det meget begrænset hvem der fik lov at stemme og stille op til landstinget. Man skulle være herre i eget hus og desuden være mand. Der refereres til dem uden stemmeret som de 5 F'er: Fruentimmere, folkehold, forbrydere, fjolser og fattige. En grundlovsændring i 1915 giver kvinderne og resten af befolkningen stemmeret.
---------------------------
- Og siden 5. Juni 1915 da kvinder fik valgret gik det tilbage for den danske mandShock
freja
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 15:13
Bruger avatar

Bruger

AL 48 skrev:
Citat: Enevælden i Danmark blev afskaffet ved den første grundlov 5. Juni 1849. Herefter blev et landsting indsat til at varetage landet. Dog var det meget begrænset hvem der fik lov at stemme og stille op til landstinget. Man skulle være herre i eget hus og desuden være mand. Der refereres til dem uden stemmeret som de 5 F'er: Fruentimmere, folkehold, forbrydere, fjolser og fattige. En grundlovsændring i 1915 giver kvinderne og resten af befolkningen stemmeret.
---------------------------
- Og siden 5. Juni 1915 da kvinder fik valgret gik det tilbage for den danske mandShock

Og hvorfor gik det så tilbage for den store stærke danske mand, hvis han var så klog?

Ja stemmeretten var gennembruddet for kvinderne, men fik Danmark så en flok skurke eller heltinder?
Flertallet af vores ”søde” mænd her på siden, vil nok mene det første.. jeg naturligvis det sidste.

Jeg er glad for at leve i en tid, hvor jeg selvstændigt kan tage kampen op og bevarer kontrollen over min egen livssituation for…

Tænk at være tvunget til at skulle underkaste sig en mand, der pga. hans egen middelmådighed, ikke ønsker en kvinde skal have lov til at udvise handlekraft og have selvstændige meninger.

Tænk at skulle være tvunget til at leve sammen med en, der kompetencemæssigt og intellektuelt måske ikke havde det samme potentiale som en selv.

Nej mændene var/er tilsyneladende ikke kloge nok, til at de kunne beholde eller generobre magten, hvorfor vi med rette kan kalde os for det stærke køn..Grin

Så hip hip hurra for de gæve visionære og kamplystne pionerer der banede vejen for os andre.Thumb
sank
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 17:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Angry Så så Klummergøj pas lige på ellers må vi lige have fat i din søde ægtemand ? så han fremover ikke tager dig med på Syge orlov til U landet driller
JackD
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 18:43

Bruger

Jamen det er da godt Freja mener hun bliver mere kvinde ved at overtage decideret maskuline egenskaber!

Synes jo ellers der er en grund til at vi som evigt rastløse kosmiske sjæle inkarnerer som enten mand eller kvinde.

Hvorfor så partout begynde, kort tid efter at man er ankommet til planeten, at ønske det andet køns vaner og uvaner?

Nå, men skidt, jeg er så gammel at jeg er begyndt at ligne en kvinde, større patter, mere fedt omkring midten, laver mad ustandseligt, gør rent, køber ind, læser reklamer, osv.

Tjaah, måske man inden længe også begynder at menstruere!

De fleste mænd kommer desværre til at ligne nogle fede kællinger når de bliver gamle, også Jack:

www.thai-dk.dk/uploads/nicholson.jpg

Som FedeFinn siger andetsteds:

"Rigtige mænd er hvide under patterne"!

Grin

JackD
JackD
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 18:56

Bruger

Lars von Trier, som jeg mener er notorisk kvindehader, eller måske bare ubekvem ved sin egen mere følsomme og kvindelige side, er klar med en ny film:

http://www.rotten...s/11141479

"Von Trier has a reputation of not only putting his female lead actresses through extreme emotional duress (see Nicole Kidman in “Dogville,” Charlotte Gainsbourg in “Antichrist” and Björk in “Dancer In The Dark” to name a few, the latter of whom even walked off set and disappeared for three days) which has strengthened criticism against the provocateur that he’s a misogynist."

http://en.wikiped...i/Misogyny

MELANCHOLIA

Genre: psychological drama/disaster.
Writer/director states: “No more happy endings!”

Jack von Danielsen
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 19:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Tjah, hvad skal man sige, bortset fra Kohbergs.

Hvis der er nogen der tror JackD ikke har ret, så er det bare at læse frejas svar.

Det siger nok alt.
JackD
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 21:53

Bruger

Nå, selv Information mener der er noget galt...

Det har de vel altid ment, folkene på den overflødige pamflet nede i St. Kongensgade 40C, men OK lad os se hvad de skriver:

Den danske Don Juan er en doven scorekarl!

He-he, ja sgu´da..!

"Den danske Don Juan har det skidt. Forførerens umådeholdne livsappetit harmonerer dårligt med danskernes nivellerende navlepilleri, lyder vurderingen. I Kasper Holtens operafilm 'Juan' og i Mungo Parks urpremiere på 'Forførerens Dagbog' får den magelige dansker en opsang."

http://www.inform....dk/265652

»Måske er vi herhjemme i virkeligheden blevet for frimodige. Nutidens unge mænd tager for let på forførelsen og mangler den selvdisciplin og afstivning, som er nødvendig. Det er blevet for nemt at score i dag. Men kvinden forføres i sidste ende af mandens mod og vildskab. Og det gælder stadig,« siger Jakob Olrik.

Inden han forlader Allerød for at drage hjem til ungkarlehyblen i Tisvilde, citerer han sin læremester Johannes Forføreren: »Det er ingen Kunst at forføre en Pige, men en Lykke at finde Én, der er værd at forføre«.

JackD

freja
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2011 22:17
Bruger avatar

Bruger

JackD skrev:
Jamen det er da godt Freja mener hun bliver mere kvinde ved at overtage decideret maskuline egenskaber!

Synes jo ellers der er en grund til at vi som evigt rastløse kosmiske sjæle inkarnerer som enten mand eller kvinde.

Hvorfor så partout begynde, kort tid efter at man er ankommet til planeten, at ønske det andet køns vaner og uvaner?

Nå, men skidt, jeg er så gammel at jeg er begyndt at ligne en kvinde, større patter, mere fedt omkring midten, laver mad ustandseligt, gør rent, køber ind, læser reklamer, osv.

Tjaah, måske man inden længe også begynder at menstruere!

De fleste mænd kommer desværre til at ligne nogle fede kællinger når de bliver gamle, også Jack:

Som FedeFinn siger andetsteds:

"Rigtige mænd er hvide under patterne"!

Grin

JackD

Jack D.. er det decideret maskuline egenskaber at kunne tænke og handle selvstændigt, at kunne kæmpe for sin ret og ikke at være tvunget til noget mod sin vilje?

Skal et forhold mellem to parter da ikke være et forhold præget af gensidig anerkendelse.

Jeg har svært ved at se hvorledes den enkelte kan bevare sin integritet, hvis den anden vil fratage ham/hendes ret til selvstændighed.
IT
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2011 04:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

fruen i huset siger i er totalt skøre

ingen grund til de store fine ord og kampe for når det kommer til stykket er det kvinderne der får det sidste ord

hun passer hus have og mig ,jeg passer mig og siger de rigtige ord på det rigtige tidspunkt

Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
JackD
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2011 09:53

Bruger

@Freja: Det er småtingsafdelingen du fedter rundt i, selvfølgelig skal I bestemme over eget liv, men problemet er at I er blevet så satans kæphøje at I vil styre alt!

Læs hvad Asger Aamund har at sige:

http://www.b.dk/k...-klynkedag

"Vanvittigt, fornærmende og diskrimenerende, tordner Asger Aamund, når talen falder på kvindekvoter i bestyrelser."

http://finans.tv2...d=33273652

Positiv særbehandling! Det er da sygt...

JackD
lindyras
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2011 09:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Freja-Freja..

Hvis manden ikke var der havde kvinderne et problem,de havde ikke fået børn, de kunne ikke insemineresdrillerog så må de nøjes med dildoenKrokodille

l.r.
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
freja
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2011 10:41
Bruger avatar

Bruger

Jack D nu er jeg selv gift med en, Asger Aamund type, så jeg ved hvordan de tænker og hvilken type kvinde de vælger.

Det er mænd der kræver modspild i ægteskabet og som aldrig kunne stille sig tilfredse med en underdanig uselvstændig type.
Se bare hvem A. Aamund selv er gift med.

Men det er nu slet ikke det, jeg først reagerede på, det var det med at vi (underforstået) ikke skulle have stemmeret.

Tror såmænd, vi i bund og grund er enige, jeg kræver min ret til selvstændighed, men bryder mig heller ikke om de ekstreme amazone krigere der af og til popper op, med deres skrigeri om manglende ligestilling.

Årh Lindyras det skal du nu ikke være så sikker på. Hjælpemidler kan opfylde de flestes lystbehov og videnskaben den praktiske del. Det er bare et spørgsmål om tid.

http://www.labcon...a-kvinder/
AL 48
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2011 11:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

Det var dog et grimme autolink du der lagde på. 1-0 til Freja. Lige til at blive deprimeret overved ikke
Hej
yindee
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2011 12:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

www.thai-dk.dk/uploads/freja i krig.jpg

hvem har vi her Freja måske Grin
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hvorfor Rejser Danske Mænd til Pattaya? DERFOR Fri debat: Pattaya 11 03-06-2023 12:20
Flere mænd finder konen i Thailand Nyheder på dansk 2 05-05-2023 11:13
Tre bevæbnede mænd flygter med guld til en værdi af B2,9 millioner Nyheder på andre sprog 1 12-02-2022 16:49
Du kan få brug for nogle lommetørklæder til denne videoer Fra Pattaya 4 13-01-2022 15:04
Flere danske mænd gifter sig med thailandske kvinder Nyheder på dansk 3 18-02-2020 16:52

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768