bordelmiljøet i Danmark.
|
farang |
Skrevet d. 14-06-2011 07:32
|
Bruger
Antal indlæg: 454
Status:
|
TV 2 dok går tæt på to tidligere prostituerede fra Thailand, og deres rystende historie om bordelmiljøet i Danmark.
De to tidligere prostituerede, Ann og Am fra Thailand, står nu frem og fortæller den rystende historie om, hvad der foregår i bordelmiljøet i Danmark. De var indespærret i en kælder i Århus, hvor de blev tvunget til at ernære sig som prostituerede. Her boede de i henholdsvis to og fem måneder -- indtil det lykkedes dem at flygte sammen.
Programmet har fået kontakt til de to kvinder, der i dag er tilbage i Thailand. Begge har sagt ja til at følge med tilbage til Danmark for at fortælle hele deres rystende historie om skumle og beskidte rum og kunder døgnet rundt. Prostitution og handel med kvinder lever i bedste velgående i Danmark, og flere tusinde unge kvinder lever i prostitution og rystende mange lever tilmed under slavelignende forhold.
|
|
|
|
|
bamsen |
Skrevet d. 14-06-2011 09:46
|
Bruger
Antal indlæg: 1138
Status:
|
Davser
Ja og mange thai piger arbejder, som ludere
med og uden mandens viden.
Det er bare utroligt at mange mænd lader deres kone arbejde som ludere her i landet.men igen de er gift uden kærlighed.som det ofte sker...
|
|
|
|
Warlock |
Skrevet d. 14-06-2011 11:38
|
Bruger
Antal indlæg: 84
Status:
|
Har ikke mange ord, men trakisk er det, stakkel piger |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 14-06-2011 12:57
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
bamsen skrev:
Davser
Det er bare utroligt at mange mænd lader deres kone arbejde som ludere her i landet.men igen de er gift uden kærlighed.som det ofte sker...
ja bamse der er mange ting vi ikke forstår, at manden laden konen arbi på bordel, ok op til dem bare det er frivillig
men de svin ja undskyld udtrykket som lokker piger ind i den verden med gyldne eller falske løfter ,for at tjene en formue på dem. Dem har jeg intet til overs for
I min verden er de det laveste af det laveste skyde må man jo ikke ,men uheld kan jo ske |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 15-06-2011 04:40
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
yindee skrev:
bamsen skrev:
Davser
ja bamse der er mange ting vi ikke forstår, at manden laden konen arbi på bordel, ok op til dem bare det er frivillig
men de svin ja undskyld udtrykket som lokker piger ind i den verden med gyldne eller falske løfter ,for at tjene en formue på dem. Dem har jeg intet til overs for
I min verden er de det laveste af det laveste skyde må man jo ikke ,men uheld kan jo ske
Helt enig,- ja uheld kan meget let ske.
Tænk bare på førhen i tiden når elgjagten gik ind i Sverige, så var det sgu farligere for jægerne end for elgene. |
|
|
|
BentBP |
Skrevet d. 15-06-2011 10:49
|
Bruger
Antal indlæg: 162
Status:
|
Hej yindee.
Jeg gir dig ret , det er det laveste af det laveste , føj for fanden , man er sku helt flov over at være dansker , når man hører at danskerer er med til at behandle pigerne på den måde , det er fandme uhyggeligt . |
|
|