Åbent brev til rette vedkommende.
|
AL 48 |
Skrevet d. 19-10-2012 08:02
|
Bruger
Antal indlæg: 1814
Status:
|
Hej med dig.
Du "morer" dig sikkert i din "gemte" verden. -Men husk, ingen kan gemme sig evigt,-og en dag kommer "regnskabets time" også til dig.
At du er et "miskendt geni" er der ingen tvivl om.-Du er en eminent fortæller, og kan underholde mange. - Egentlig synd at du er blevet smidt ud fra næsten alle web-sider omhandlende Thailand. - Det var nok ikke sket, hvis du havde kunnet styre dit store ego,-og var begyndt at skrive sandhed i stedet for læste og selvopdigtede "historier". - Dine "overfald" på andre medlemmer/ administratorer hjalp jo heller ikke på populariteten.
At du nu er sunket så dybt at du forsøger at "ødelægge" en webside som "pirat-virus", viser jo alt om dig.
------------
Hvis det er mig personlig, du er ude efter,-så er du velkommen til at få min E-mail adr. hos Webmaster. -Så kan vi "hygge" os uden det går ud over uskyldige. -Men det tør du nok ikke din TØSEDRENG.
Jeg har også op til flere computere til "sporinger",-samt et yderst fint netværk af IT-ingeniører i BKK,- så kom bare an!!
Jeg har et forslag: Tag hamsteren i hånden, -og spring ud fra 16. etage. |
|
|
|
|
alenejensen |
Skrevet d. 19-10-2012 08:46
|
Bruger
Antal indlæg: 109
Status:
|
hej
|
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 19-10-2012 08:49
|
Bruger
Status:
|
alenejensen skrev:
hej
Hej,-og hvem er så du?? -Hvis du ikke bare er en "fake"?
Hej |
|
|
|
AK81 |
Skrevet d. 19-10-2012 09:04
|
Bruger
Antal indlæg: 330
Status:
|
hej
1300 klik på under en time. hold da helt kæft, hvor er siden blevet populær hvad kan det ikke blive til bare på en dag |
|
|
|
ida |
Skrevet d. 19-10-2012 09:09
|
Bruger
Antal indlæg: 153
Status:
|
åh herregud det bette pjok, keder sig jo, ´det er jo det jeg hele tiden har sagt. manden er rablende vanvittig, lider af et usyrligt ego. hvem skal han nu duperer med sin viden, ingen gider høre på ham mere og ingen kan tvinges, da han er udelukket fra vel næsten samtlige fora, det må da være deprimerende når man er super egoist og har sig selv som jeg-ideal.
lad mig endnu engang afslutte med hans egne ord.
Hahahahaahahaaaaaaa!! |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 19-10-2012 09:10
|
Bruger
Status:
|
AK81 skrev:
hej
1300 klik på under en time. hold da helt kæft, hvor er siden blevet populær hvad kan det ikke blive til bare på en dag
-Tror da, at tælleren er "rendt varm". - Eller også er mange på "jagt". |
|
|
|
AL 48 |
Skrevet d. 21-10-2012 14:04
|
Bruger
Status:
|
Hej JackD (eller hvem du nu var).
Jeg modtog den mail som du sendte,-og svarede pænt og høfligt på den til den mailadr., -som du havde som afsender.
Jeg sendte i min egen mailadr.,- jeg har jo intet at skjule.
Men mailen kom retur: - Din adresse og dit navn var jo opdigtet til formålet !
Selv din IP var fra "udenbys",-nemlig Tyrkiet. Men det passer jo udmærket med din påståede bopæl "Viby-stan".
Synd det "kiksede" for dig, men den dag du bliver lidt "ærlig",-så prøv igen.
PS. Hvorfor sætte strøm til hamsterburet? - Var det ikke bedre at jage stikproppen op i røven af dig selv??
AL |
|
|
|
Anonym |
Skrevet d. 22-10-2012 05:56
|
Bruger
Antal indlæg: 191
Status:
|
Mon ikke vores "Jyske agent" Morten Storm og PET, har en finger med her.? |
|
|
|
rinpoche |
Skrevet d. 22-10-2012 16:52
|
Bruger
Antal indlæg: 245
Status:
|
ida skrev:
åh herregud det bette pjok, keder sig jo, ´det er jo det jeg hele tiden har sagt. manden er rablende vanvittig, lider af et usyrligt ego. hvem skal han nu duperer med sin viden, ingen gider høre på ham mere og ingen kan tvinges, da han er udelukket fra vel næsten samtlige fora, det må da være deprimerende når man er super egoist og har sig selv som jeg-ideal.
Du kan kun tale for dig selv her.
Og ja, jeg ved godt at mht viden, så kan rønnebærrene være sure. |
|
|
|
ida |
Skrevet d. 22-10-2012 17:44
|
Bruger
Antal indlæg: 153
Status:
|
jeg er da svært begejstret over din interesse, men jeg hverken skammer eller foragter mig selv. husk på jeg er den lille dumme naive møg tøs ida.
jeg foragter heller ikke "ham" du ved, betragter ham snarere som et forskningsobjekt.
hvad jeg derimod ikke bryder mig om er de debattør der lider af stupid snobbisme. |
|
|