Oprettet af per1234 d. 17-09-2013 11:52
#1
Det thailandske teleselskab TrueMove har haft nogle kreative folk til at lave deres seneste reklame.
Den tre minutter lange film ‘Giving’ er allerede gået viralt, og historien om to familier skæbne, som bliver bundet sammen af en enkelt uselvisk gestus er gået rent ind hos millioner af mennesker.
En lille dreng bliver taget i at stjæle medicin til sin mor, men bliver reddet af en barmhjertig restauratør og hans datter. 30 år senere kan drengen tilbagebetale tjenesten ved at…..ja, se selv den gribende historie i klippet herover.
Ifølge TrueMove er filmen inspireret af historier, som stammer fra sociale medier og at den passer godt med firmaets mål om at forbedre mulighederne for den thailandske befolkning.
kilde :
http://www.bt.dk/...il-at-tude
Redigeret af per1234 d. 17-09-2013 11:54
Oprettet af bz d. 18-09-2013 06:43
#3
leif skrev:
Ja der er ikke mange grænser når det gælder om at kapre kunder.
det gælder også i dagens danmark, hvor der bruges andre metoder
Rigmand bag netværk af fupkonkurrencer
Den 29-årige iværksætter Magnus Kjøller er manden bag flere af de politianmeldte netkonkurrencer
http://ekstrablad...091978.ece