Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Danske mænd tvinger konen til prostitution
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2010 03:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3431
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

det er håber jeg meget overdrevet de skulle skamme sig fy for den lede

Når politiet laver razziaer på thai-klinikkerne rundt om i landet, er det ofte danskgifte thai-kvinder, der åbner døren.

Det fortæller Rene Hansen, der er leder af den særlige efterforskningsgruppe i Københavns Politi, som har til opgave at bekæmpe kvindehandel.

- Vi oplever oftere, at thai-kvinderne på massageklinikkerne har danske pas og CPR-numre. Om de stadig er gift eller er blevet skilt og derefter har fået opholdstilladelse, skal jeg ikke kunne sige, men der er i hvert fald flere, der har dansk opholdstilladelse og statsborgerskab, siger Rene Hansen til Nyhedsbrevet 3F.
Thai-kvinder vil sikre familien

Men det kommer ikke bag på den thailandske kulturformidler og socialarbejder i Københavns Kommune Niracha Andersen.

- Flere af de thai-kvinder, jeg møder i miljøet, er ganske enkelt blevet truet af manden til at prostituere sig. De truer thai-kvinden med skilsmisse og dermed også udvisning, hvis kvinden ikke gør, som han siger, siger hun til Nyhedsbrevet 3F.

Ifølge Niracha Andersen finder kvinden sig i det, fordi de også har en forpligtelse til at sende penge hjem til familien i Thailand. Derfor vil de ikke risikere en udvisning.

- Det forventes, at kvinden sender penge hjem til familien. Derfor finder hun sig i meget for at sikre familien i hjemlandet, siger Niracha Andersen.
Pædofile truer med udvisning

Men nogle gange bliver børnene også brugt som gidsler.

- Jeg har desværre haft nogle sager, hvor den danske mand har begået seksuelle overgreb mod konens datter og truet både børn og kone med at sende en skilsmisseerklæring til Udlændingeservice, hvis hun gik til myndighederne med sagen, fortæller Niracha Andersen.

Og den slags historier kender de også hos Reden International, der arbejder for at stoppe kvindehandel.

læs mere her om det sørgelige emne http://forsiden.3...40/NYHEDER
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2010 06:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

thai skrev:
det er håber jeg meget overdrevet de skulle skamme sig fy for den lede
Når politiet laver razziaer på thai-klinikkerne rundt om i landet, er det ofte danskgifte thai-kvinder, der åbner døren.


Ja. Hvad ellers?

Er det ikke sådan, at de fleste forhold begynder, mellem danske mænd og deres thai- kontakt?

At thaikvinden først åbner "døren" mod betaling, ok det er under langt mere eksotiske og charmerende forhold, god mad, kun een enkelt mand i døgnet i bedste fald, osv.

Jeg siger ikke, at der er noget ondt i, at man har betalt for de første samlejer med den man senere gifter sig med, slet ikke. Men når thai- kvinden så kommer til Danmark, skal hun så virkelig trues til d e t, som deres forhold begyndte med?

Jeg har kun set DK/ forholdene i Thailand, og... ja udenfor DK, så jeg ved ikke hvordan de forskellige par griber deres forhold an, nok lige så forskelligt som der er mennesker til.

Men at vi konstant hører, at eks prostituerede bliver tvunget til at sælge sex, sidst var det i Bahrain og Sydafrika, og nu hjemme i Danmark, jamen jeg kan ikke finde ud af det.

Er der nogen som kan forklare mig, som stort set aldrig har haft en prostitueret i min private dobbeltseng, hvordan det hele skal forståes.

Skal en tidligere prostitueret virkelig tvinges til at scores kasse i hendes nye opholdsland?
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2010 06:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser

Ja eller konen arbejder uden at manden ved det, feks.
i en massage klinik,det er der mange piger som gør.
Så har de en aftale med ejeren af kliniken,om at de sender pengene ud til pigens konto i
thailand,så manden ikke ser de penge.
Og når han kommer hjem fera arbejder så kommer lillemor også hjem og laver kaffe og smiler sødt,som intet er sket.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2010 08:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

desvære er det sandheden de skriver rigtig mange mænd sender deres koner på massage klinik

har selv kendskab til flere i esbjerg som driver den form for forretning
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Den danske gård i Thailand Hele Thailand 6 07-02-2024 16:03
film og dokumentare danske.. Film, bøger etc 79 20-01-2024 13:12
Nytårstalerne fra den danske dronning og den thailandske konge er nu klar. Den Royale blog 2 01-01-2024 08:04
Omfattende prostitution i de svenske massage-klinikker Nyheder på dansk 5 25-11-2023 18:05

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.39 sekunder | 99,137,505 Unikke besøg | jQ Blog