Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Falang wanted in connection with the Nana Plaza Bar Girl Murder.
tofte
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 22:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

Falang wanted in connection with the Nana Plaza Bar Girl Murder.

CCTV footage has been released by the police of a white male the police wish to question in connection with the brutal murder of a 31 year old Thai female.

wanted falangThe remains of mother of one Miss Lakshimi, known as Pook, were discovered in a suitcase that had been thrown into the Mae Klong River on November 9th. The killer had cut up the woman’s remains and mixed the body parts with animal meat in an attempt to disguise the grizzly contents of the red suitcase.

The remains were linked to Pook, a soi 4 bar girl from Si Saket after her mother raised the alarm, when the payment due to be sent to her family on the 12th of November failed to arrive she reported the disappearance of her daughter to the police.

Pook was last seen with a white male leaving Nana Plaza just before midnight on November 1st, from there they took a taxi to Kanchanaburi. The taxi driver has been questioned by the police who are also studying the CCTV from the area. The police have asked anybody who has any information as to the identity or whereabouts of this man should contact Pol Lt Gen Veerapong Chuenpakdee on 081 889 1839.




http://www.samuit...rl-murder/


.
One flew east, One flew west, One flew over the cuckoo's nest....driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 01:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

mon ikke farangen er smuttet ud af landet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2015 02:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

yindee skrev:
mon ikke farangen er smuttet ud af landet


noget tyder på at han stadigvæk er i thailand måske i Hua Hin området hvor han er lidt upopulær

NANA BAR GIRL MURDER - FURIOUS SUSPECT 'WILL RETURN'

SHOW US YOUR PROOF - LAWYERS SAY.


"All Brit wanted was 'love'"

Lawyers representing Shane Looker, the 45-year-old Briton accused of murdering a Bangkok prostitute, chopping up her body, putting it in a suitcase and throwing it into a river have reacted furiously to an attempt by Thai Police to put out an Interpol Red Notice.

http://www.andrew...spect.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dutling68
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2015 06:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 101
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

jeg kender ham fra fitness da vi har trænet samme sted i ca 4 til 5 år samme sted og jeg har aldrig haft problemmer med han..han har altid været meget hjælpsom og hjulpet folk hvis de har spurt om hjælp ang trænning og andre ting..og at han skulle have problemme med nogle folk herfra kender jeg ikke noget til det lyder som en and..som jeg kender ham er han en glad gut som kommer ca 5 måneder hvert år de andre er han på ibiza da han er medejer af et hotel og restaurant..og så når han er her tager han nogle gange til bkk og holder fest..men jeg må sige jeg blev chokeret da jeg så hans billedet på nettet, men er det ham skal han selvfølige have sin straf længere er den ikke....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2015 11:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 200
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

dutling68 skrev:
jeg kender ham fra fitness da vi har trænet samme sted i ca 4 til 5 år samme sted og jeg har aldrig haft problemmer med han..han har altid været meget hjælpsom og hjulpet folk hvis de har spurt om hjælp ang trænning og andre ting..og at han skulle have problemme med nogle folk herfra kender jeg ikke noget til det lyder som en and..som jeg kender ham er han en glad gut som kommer ca 5 måneder hvert år de andre er han på ibiza da han er medejer af et hotel og restaurant..og så når han er her tager han nogle gange til bkk og holder fest..men jeg må sige jeg blev chokeret da jeg så hans billedet på nettet, men er det ham skal han selvfølige have sin straf længere er den ikke....


hej

jeg har arbejdet en del på en lukket afdeling for psykisk syge kriminelle, mange af den var de sødeste hjælpsomme personer indtil det slog klik for dem, vi tror vi kender dem vi omgås, det gør vi også men nogle gange kan vi tro om igen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Watch this Thai girl eat 12 different types of protein-rich fried insects Thaimad 2 13-04-2021 17:13
Wanted' globally Nyheder på andre sprog 9 26-08-2020 13:24
Manhunt Over Gruesome Murder of 2 Tourists On Popular Island Nyheder på andre sprog 96 22-08-2020 08:34
Secrets of Sukhumvit Road: Nana to On Nut. Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 11-06-2020 15:50
falang med 2 bodyguard :) **Baren** 24 24-02-2020 20:41

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.28 sekunder | 99,077,902 Unikke besøg | jQ Blog