Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Fodbold, min bare r..
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-09-2017 00:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja undskyld, men hvem fanden gider se en flok klovner der styrter rundt efter en bold de er betalt for at løbe efter.
Nu senest er det damerne på det danske landshold i fodbold der bliver driblet rundt med.
Først ude var deres træner, der diskret meldte sig ud, hvorfor vides ikke, men man har sine bange anelser.

Nu melder resten af holdet sig også mere eller mindre ud.
Jeg kan huske dengang man spillede fodbold og hvor alle spillere, på den ene eller anden måde tilhørte den klub de spillede for.

Sådan er det ikke længere, i dag kan man, hvis man er uheldig nok, sidde og heppe på en afrikansk neger, der spiller for FB, eller hvad fanden de nu kalder sig efterhånden.

Jeg mener, hvem fanden skal man snart holde med, når allesammen kommer fra et andet sted end der hvor de er født.
Bare prøv at se spillernes navne i den danske liga, omkring halvdelen er importererde, og har ikke en hujende fis med dansk fodbold at gøre egentlig, bortset fra at de desperat prøver at se danske ud, og I er så dumme at I hopper på dendriller

Men sig mig en ting, hvis vi skal være hudløst ærlige, kan det så ikke være lige meget om vi taber, eller vinder. en foldboldkamp.
Eller hvilken som helst anden sportsgren.
Det hele er jo kun et spil om penge efterhånden.

Så slap af, og måske kig lidt nærmere på hvem der sidder og suger pengene til sig i DBU, det er ikke småpenge de rager til sig de nasserøve, det er måske derfor damerne ikke kan få bedre betalt?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-09-2017 06:48



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Desværre må jeg sgu give dig lidt ret i det du skrev skipper (skræk) Men du kan da godt finde ordenlige klubber herhjemme, bare se den ægte københavnerklub BKFREM ik. Om ikke andet har de da rekorden i at gå konkurs. driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Art fra Risskov drømmer om et comeback til professionel fodbold i Thailand Nyheder på dansk 3 17-02-2024 10:34
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Fodbold Alt det andet 1 25-09-2023 14:29
Den skæve fodbold bane i Khlong Toei Skik og brug 2 28-09-2020 09:16
(Fodbold til søs) Kickoff at sea Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 08-09-2020 08:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 97,872,308 Unikke besøg | jQ Blog